Toon posts:

Dit lijkt een troll

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=615245

Want de wereld is slecht, en het zondige kapitalistische bedrijfsleven is alleen maar bezig de consument uit te persen. Ongeveer de strekking van die post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat was inderdaad een troll, en trollen horen tot onder het maaiveld gemodereerd te worden. :P

Edit:
Wat??? Iemand heeft die reaktie weer een +1 inzichtvol gegeven. :(
Hoe vind je die?

Edit2:
En weer op -1. :)
De volgende keer dat deze weer omhoog gaat dan mag iemand anders er even naar kijken.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De boodschap vind ik wel ok, maar het is zo ongelukkig verwoord.
Ik heb het nieuwsbericht gelezen en het komt er idd op neer dat het weer allemaal in het belang van de bedrijven is, en dat wordt in deze post ook zo gebracht. Maar ja dan gaat hij termen als "tillen" gebruiken, en dan gaat het niveau van zo'n post hard omlaag.
Mag van mij wel op 1 staan.

EDIT: Hou er bij het lezen wel ff rekening mee dat de betreffende post een reactie is op deze: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=615220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Alleen jammer dat zowel xs4all als planet van KPN zijn. Dus vertrouw maar niet teveel op xs4all.Uiteindelijk gaat het allemaal erom hoe goed ze je kunnen tillen. Sorry, ik bedoel: hun marketing op je kunnen aanpassen.
svdmeer, kijk eens naar deze reaktie.
Dit is toch echt een troll hoor.

Edit:
Natuurlijk is het een reaktie op een ander maar dat neemt nog niet weg dat deze post van geen kant klopt.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
-1 Troll
done! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat ie voorlopig daar niet meer van af komt,
zo wel, dan zal ik ook eens in gaan grijpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bazs2000 schreef op 04 oktober 2002 @ 13:59:
[...]

svdmeer, kijk eens naar deze reaktie.
Dit is toch echt een troll hoor.

Edit:
Natuurlijk is het een reaktie op een ander maar dat neemt nog niet weg dat deze post van geen kant klopt.
Het eerste zinsdeel wat je vet hebt gedrukt is idd een troll, maar dat 2e ver gedrukte stukje imho absoluut niet. Dit heb ik in mijn eerdere post ook al gezegd...die term "tillen" verpest de boel.

Als er nou stond
Alleen jammer dat zowel xs4all als planet van KPN zijn. Dus vertrouw maar niet teveel op xs4all.Uiteindelijk gaat het allemaal erom hoe goed ze hun marketing op je kunnen aanpassen.
dan is het imho geen troll. Dat marketing-gedoe wordt bevestigd als je het nieuwsbericht leest, dus kan dit - als je die "tillen"-zin ff wegdenkt - nooit een troll zijn.

Echter zoals het er nu staat is het wel een troll, maar daar zijn we het al over eens. Echter ik vind deze niet zo erg, dat de reactie naar -1 hoeft. Ik vind 1 wel best.
Pagina: 1