[ADSL] Tiscali Installpakket duur...zelf de hardware kopen??

Pagina: 1
Acties:

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 10:57
Ik zag een aanbieding voor Cheapass ADSL bij Tiscali met 6 gratis maanden bij een tweejarig abonnement. Lijkt me interessant voor mijn ouders die alleen een beetje surfen en mailen. Alleen betaal je wel 230 euro voor een modem, dat vind ik nogal veel.

Kan dat zelf niet veel goedkoper, even in de pricewatch duiken en je komt tegen:

* Billion Bipac-702CEA ADSL Modem PCI Conexant (analoog) 69 euro, of gaat dit brak zijn
Anders:
* Etech PCI ADSL modem 95 euro
* Splitter iets van 10 euro

En zie ik nu nog iets over het hoofd? * M_V is ADSL n00b.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee, je heb het helemaal correct.

Alleen hou er wel rekening mee dat je op die modems geen ondersteuning krijgt van de provider.

Verwijderd

Standaard prijs, kijk maar bij xs4all, planet, enz. Alleen die half jaar gratis is alleen bij Tiscali. Ik ga echter toch voor xs4all.

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 13:33:
Standaard prijs, kijk maar bij xs4all, planet, enz. Alleen die half jaar gratis is alleen bij Tiscali. Ik ga echter toch voor xs4all.
Ik ook >:)
no way dat ik bij Tiscali ga, daar werkt die enge nina brink :r zit je er nog 2 jaar aan vast ook.

xs4all heeft een goede naam en nog betere newsservers.

Overgens wordt ik momenteel helemaal dol van al die adsl reclames en aanbiedingen op radio en tv!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Die 238 euro is een standaard prijs. Word namelijk aan KPN betaald en niet aan Tiscali.
Sponz schreef op 04 oktober 2002 @ 14:00:
no way dat ik bij Tiscali ga, daar werkt die enge nina brink :r zit je er nog 2 jaar aan vast ook.
Sure, Nina is (gelukkig? O-)) al tijden weg bij ons...

Bij een 1 jarig abo krijg je overigens de 1e 3 maanden gratis. Als je dan voor het ethernetmodem gaat is het dan al voordeliger dan alle andere isp's. Als je voor het basis of plus abo gaat is het met beide modems en met een 1jarig contract al goedkoper dan alle anderen..

* BrZ maakt geen reclame hoor ;)

Verwijderd

Je kan alles inderdaad zo los kopen en zelf aansluiten, is geen probleem. Of het goedkoper is, ik weet het niet. Ik ken de huidige aanschafprijzen niet van het adsl-pakket
Pagina: 1