Toon posts:

btc brander.. is het wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te denken om deze(PDF) brander te kopen. Deze brander staat voor 38 euro in dde pricewatch...Ik heb al ff in forum gezocht, en kon alleeen hele oude versies van deze vrander vinden, het gaat hier dus om de BCE3212IM, die fikt op 32*10*40

Mijn vraag is of het dus wat is. Wat kan er misgaan met goedkopere branders wat branders van plextor en lite-on bv wel hebben? Deze brander heeft ook buffer underrun protection, is snel, ziet er goed uit...
En kijk, als er nou af en toe een cd'tje misgaat kan ik wel begrijpen...
Of pakt deze speler gewoon half het aantal cd's (alleen de goeie merken) als merk-brander?
De levensduur en de kwaliteit hangt toch gewoon af van de cd's?
De snelheid maakt niet veel uit.. een minuutje meer of minder branden maakt mij niet uit, ook heb ik een DVD-speler voor lezen.

En dan nog een vraag. Kan ik heb het beste als ik hem koop op de IDE-slot, als slave (of hoe je dat ook noemt) van mijn DVD-speler stoppen? Ik denk dat ik toch meestal vanaf de hdd images brand. Het is zo toch ook gewoon mogelijk on the fly te branden?

alvast bedankt!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:21
branders kun je over het algemeen beter als master aansluiten.

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 14:53

Bluppy2

Hip!

check
http://www.alltechbox.com...c_bce3212im_eng_pg_1.php3
voor een review...
hij komt er aardig uit trouwens...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk zoek ik meer info van mensen zelf, dit review gezezen, en kwam er idd redelijk uit..Maar heeft iemand deze brander zelf? pakt ie gewoon alle cd's?

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Well, één review is toch voldoende?

BTC is al een heel oud merk van o.a. CD-ROMspelers.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.