Ik heb een voorbeeld script wat werkt met een SQL server omgebouwd zodat het zou moeten werken met een access database. Maar dit gebeurt of werkt dus niet. iedere keer stuit ik op hetzelfde probleem. Ook een ander simpel scriptje gaf hetzelfde probleem:
Exception Details: System.Data.OleDb.OleDbException: No value given for one or more required parameters.
Line 36: MyCommand.ExecuteNonQuery()
Het script leest de access database uit.. Import alles in een grid en vervolgens zet het er knoppen naast waar je data mee kan bewerken. Nu heb ik het vermoeden dat het misschien aan access ligt. Zou het kunnen zijn zodra je uitleest en de database open is je er niet meer naar kan schrijven
( Als er behoefte is kan ik het script wel hier neerzetten )
Exception Details: System.Data.OleDb.OleDbException: No value given for one or more required parameters.
Line 36: MyCommand.ExecuteNonQuery()
Het script leest de access database uit.. Import alles in een grid en vervolgens zet het er knoppen naast waar je data mee kan bewerken. Nu heb ik het vermoeden dat het misschien aan access ligt. Zou het kunnen zijn zodra je uitleest en de database open is je er niet meer naar kan schrijven
( Als er behoefte is kan ik het script wel hier neerzetten )
http://www.xbmcfreak.nl/