[GSM] Alle nieuwe toestellen - Info / Pics / Links

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Het lijkt me leuk om alle nieuwtjes op het gebied van gsm's in één topic te zetten. Denk vooral aan telefoons die nieuw zijn aangekondigd en binnenkort uitkomen, nieuwe features, wat moet iedereen weten? :)

Ik kwam op het idee door deze gsm die ik tijdens het surfen tegenkwam:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/SE%20c1002s%203.jpg
Link

Dit zou de Sony Ericsson c1002s moeten zijn... (Google) Lijkt me erg interessant, en ziet mijn oog een digitale camera boven de scrolltoets :7 of is het gewoon een lampje?

Ik zou zeggen: laat dat nieuws es zien, kunnen we allemaal meegenieten en blijven we op de hoogte! Post a.u.b. plaatje(s) en link(s) erbij. :)

.... Ik weet het ook niet

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit idee is al eens eerder voorgesteld om 1 topic te maken voor meerdere telefoons, alleen is het niet echt een goed idee.

Het gaat dan namelijk allemaal doorelkaar lopen.

Als er een nieuwe telefoon op komst is zal er vanzelf een topic over worden geopent.
En dan zie je dat over zoeen telefoon meestal wel 100+ reacties komen, dus omdat in 1 topic te doen is niet echt lekker.

[rml][ centraal topic] nieuwe gsm's[/rml]

[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 04-10-2002 12:24 . Reden: + Linkje :) ]

• mbvisiontt
Dit is trouwens de site waardoor ik voor het eerst in aanraking kwam met de c1002s: Klik

Kennelijk is deze telefoon al te krijgen in Japan, dus laten we hopen dat ie snel deze kant op komt. Ik ben nog op zoek naar specs, maar ik heb nog niets gevonden helaas.

• mbvisiontt
[Airwolf] schreef op 04 oktober 2002 @ 12:21:
Dit idee is al eens eerder voorgesteld om 1 topic te maken voor meerdere telefoons, alleen is het niet echt een goed idee.

Het gaat dan namelijk allemaal doorelkaar lopen.

Als er een nieuwe telefoon op komst is zal er vanzelf een topic over worden geopent.
En dan zie je dat over zoeen telefoon meestal wel 100+ reacties komen, dus omdat in 1 topic te doen is niet echt lekker.

[rml][ centraal topic] nieuwe gsm's[/rml]
Mocht dat niet werken of we willen het niet proberen, dan verander dit topic maar in een "Sony Ericsson c1002s" topic ofzo... Imho gelijk zeggen dat het niet werkt is beetje brak, als namelijk posts als "Coole phone" en verder niks weg blijven, zou het lekker moeten lopen, als iedereen dus maar waardevolle info post! :)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
mbvisiontt schreef op 04 oktober 2002 @ 12:29:
[...]

Mocht dat niet werken of we willen het niet proberen, dan verander dit topic maar in een "Sony Ericsson c1002s" topic ofzo... Imho gelijk zeggen dat het niet werkt is beetje brak, als namelijk posts als "Coole phone" en verder niks weg blijven, zou het lekker moeten lopen, als iedereen dus maar waardevolle info post! :)
Mja, het is inderdaad beter om de topic te renamen dan.

En tjah, het is gewoon een feit dat zoiets doorelkaar gaat lopen. GoT wil juist een beetje van de "grote" topics af, behalve die waar het echt kan. Maar een grote voor alle nieuwe telefoons is gewoon echt te groot.

Maar ik kan je alvast wel vertellen dat deze telefoon hier nooit zal uitkomen. Japan is namelijk een apparte markt voor mobiele telefoons. Ze hebben in Japan ook een heel ander systeem (cmda als ik me niet vergis) dus die telefoons zijn ook niet compatible. Daarbij lijkt dit veel op een 3g telefoon en hier in europa zijn ze nog maar net begonnen met het testen daarvan in Oostenrijk.

• Xandrios
  • Laatst online: 04-03 11:22
Heel leuk dit topic, maar we hebben liever dat er aparte topics worden gestart per telefoon :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.