Ik probeer spellen toe te voegen aan mijn telefoon het gaat om de SL45, alleen hoe moet ik nou die spellen erin laden? Ik heb een site gevonden waar je spellen kan downloaden voor de SL45; http://www.java45.de
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 19:54:
he???.....waar's mijn reactie nou gebleve???....:-?
Die is verwijderd... aan een reactie 'uh ik weet het niet' hebben we nix.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik schop een nog maar een keer omhoog nu ik na 3 dagen nog geen serieus reactie heb..
Kan iemand mij misschien helpen??
Kan iemand mij misschien helpen??
k zou dat ook wel eens willen weten (voor MT50 met datakabel) aangezien BEN nog steeds geen java ondersteund
Ja ik heb trouwens dus ook een data kabel, deze word standaard meegeleverd met de Siemens SL45
Verwijderd
Met de datakabel of sync-station moet je de files in de java/jam map van de mmc
zetten. Dit kan met behulp van de data exchange software die eventueel van
de siemens-site de downloaden is.
P.S. Je kan alleen java-spellen spelen als je een SL45i hebt, of als je je SL45
geflashed hebt tot SL45i
zetten. Dit kan met behulp van de data exchange software die eventueel van
de siemens-site de downloaden is.
P.S. Je kan alleen java-spellen spelen als je een SL45i hebt, of als je je SL45
geflashed hebt tot SL45i
Bij de buren van Telefonie hebben de mensen er wat meer ervaring mee. SA -> IT dus
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Gil-galad heeft helemaal gelijk.
*klik* voor meer info.
Je moet dus je SL45 flashen. FW52 is niet de laatste maar wel de beste.
*klik* voor meer info.
Je moet dus je SL45 flashen. FW52 is niet de laatste maar wel de beste.
Verwijderd
Voor meer info over het flashen van je SL45 tot SL45i moet je maar eens op www.gsm-free.com kijken. Echt gevaarlijk is het niet, maar je garantie
vervalt officieel wel. Ik heb míjn SL42 zonder problemen geflashed tot SL45i.
Je schijnt het ook door Siemens zelf kunnen laten doen, maar dan kost het je
50 euro of zoiets...
vervalt officieel wel. Ik heb míjn SL42 zonder problemen geflashed tot SL45i.
Je schijnt het ook door Siemens zelf kunnen laten doen, maar dan kost het je
50 euro of zoiets...
Heb m'n SL45 ook geflasht naar een SL45i... Lekker java zooi d'r op zetten, leuk joh!
Het kand fout gaan dus er is wel enige risico. Ik heb een keer m'n oude SL45 geflasht maar dit ging om een of andere reden niet goed. Ging niet meer aan. Ik ben toen terug gegaan naar die telecom toko en gezegd dat ie niks meer doet. Kreeg een tijdje later een nieuwe 
Het is niet echt boeiend maar FW52 is dus echt wel de stabielste die ik ooit heb gehad, die andere waren buggy met mmc en adresboek.
www.club-siemens.com staat ook veel info over siemens mobieltjes.
Het is niet echt boeiend maar FW52 is dus echt wel de stabielste die ik ooit heb gehad, die andere waren buggy met mmc en adresboek.
Hmm.. het kan dus fout gaan? Ik heb mijn SL 45 via de cocacola actie, dus terug naar een winkel kan ik niet.. Maar vertel is hoe gaat het nou, want ik ben slecht in duits, is er geen nederlandse site voor?
Weet je niet wat er is fout gegaan? Dus dat kan mij ook gebeuren?? Ik heb nog tot 1 november garantie..C00KW4US schreef op 08 oktober 2002 @ 15:55:
Heb m'n SL45 ook geflasht naar een SL45i... Lekker java zooi d'r op zetten, leuk joh!Het kand fout gaan dus er is wel enige risico. Ik heb een keer m'n oude SL45 geflasht maar dit ging om een of andere reden niet goed. Ging niet meer aan. Ik ben toen terug gegaan naar die telecom toko en gezegd dat ie niks meer doet. Kreeg een tijdje later een nieuwe
Pagina: 1