Walkman schreef op 18 mei 2003 @ 14:05:
Dat is heel goedkoop...je hebt dan alle games die uit zijn gekomen...nieuwe spellen die ontwikkeld zijn door developers lang nadat de Vectrex 'dood' is gegaan en geloof ik
gratis updates van de cart.....het is in ieder geval veel goedkoper dan elk spel kopen...
Helaas:
The cartridge is completely upgradeable. Should I add any new games to it (I don't do an upgrade every time a new game is released - I generally wait until I have several titles to add at once), simply send your cartridge back to me for an upgrade. If you're already using a v2.0 or higher cartridge, the upgrade price is $5 which includes return postage. If you're using an older revision (older revisions will not show a revision number on the menu software title screen), the upgrade price is $12 which also includes return postage and consists of a minor modification to your circuit board and a new chip with twice the capacity of your current chip.
Ik denk dat ik de maker er van maar eens een mailtje gaat sturen wat de prijs is voor een volledige cartridge inclusief de nieuwe revisie erop.
Dezelfde man die deze cartridge heeft gebouwd, heeft ook Atari2600 Multi-Cartridges, deze biedt hij niet aan (waarschijnlijk omdat hier nog copyright op rust.):
This page exists just to show something I have created for my own personal use. I am unable to sell this cartridge.
Zelf ben ik hier op het forum ook niet helemaal "open" over de Multi-Cartridge voor de Vectrex, want weet niet of het illegaal is. Daarom nog géén linkjes van mijn zijde.