2e pagina reacties Godson-thread alles omlaag gehaald

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nieuws: Meer details over de Chinese Godson-1A processor

Het Godson verhaal...

De eerste pagina ziet er wel redelijk gemodereerd uit, maar op de 2e pagina reacties is te zien dat alles omlaag is getrokken, terwijl daar genoeg interessante dingen gezegd worden die veel meer waard zijn.

Ik heb er zelf ook een aantal keren gepost, ook op die laatste pagina. Ik kan zelf niet meer ingrijpen omdat ik daar gepost heb, maar ook vind ik mijn eigen postings belachelijk behandeld en vind ik dat ze _veel_ meer waard zijn (net als sommige anderen overigens)

Dus hierbij het verzoek er ff naar te kijken :)

[ Voor 0% gewijzigd door SvMp op 04-10-2002 12:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er wordt vaak slecht gemod, ik zie vaak zinvolle reactie die hoge score in eerste instantie hebben, maar dan gewoon met -1 flamebait en -1 troll naar benenden worden gehaald, mensen kunne het niet hebben dat andere een hoge score krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
svdmeer schreef op 04 oktober 2002 @ 11:34:
Dus hierbij mij verziek er ff naar te kijken :)

Sure, als je ff vertelt hoeveel replies je laat zien per pagina :+ ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
En in diezelfde draad staat deze: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=614919 . Volgens mij flamebait, maar hij staat op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Renegade schreef op 04 oktober 2002 @ 12:13:

[...]

Sure, als je ff vertelt hoeveel replies je laat zien per pagina :+ ;)
Ik heb de standaard instelling.. 40 reacties per pagina

Btw. mijn oorspronkelijke verzoek-zinnetje is nogal krom, zoals je kunt zien in de quote van Renegade, maar inmiddels heb ik de typo's er uit gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
svdmeer schreef op 04 oktober 2002 @ 13:05:
[...]

Ik heb de standaard instelling.. 40 reacties per pagina

Btw. mijn oorspronkelijke verzoek-zinnetje is nogal krom, zoals je kunt zien in de quote van Renegade, maar inmiddels heb ik de typo's er uit gehaald ;)

Ik ga er mee bezig, ik had wel een vermoeden vanaf waar je bedoelde, maar ik heb 100 reacties per pagina als instelling, en ik had nog geen pagina 2 :P

edit:

ff als tip, in dit soort situaties geef ik meestal een link erbij vanaf waar het zo'n beetje fout gaat, dat scheelt verwarring. Misschien voor jou ook een idee? ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Renegade op 04-10-2002 13:52 . Reden: wraaagh.... typo in de edit |:( ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
polaris schreef op 04 oktober 2002 @ 12:56:
En in diezelfde draad staat deze: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=614919 . Volgens mij flamebait, maar hij staat op +1.
Een dikke flamebait!

Onmiddellijk naar -1 met dat ding! (staat nu nog op 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zo, een flamebait van mijn kant, ik zou deze graag meteen naar beneden willen trappen maar ik wil een ander wel die eer gunnen. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Zo, -1 Flamebait. Ik heb er maar even LM power op los gelaten, want hij was al aardig stukgemod.
Pagina: 1