Verwijderd

Topicstarter
Ben eigenlijk van plan om een bluetooth module voor mijn Palm 515 aan te schaffen, heb ook een nokia 6310 met bluetooth.

Heb echter nog wel een aantal vraagjes:

- hoe kun je dan mobiel internetten, is dit ala WAP op kun je gewoon pagina's browsen?

- je moet dan ook een internetproider hebben. Kun je hiervoor gewoon zo'n gratis provider nemen of moet je er een speciale provider voor hebben?

Wie heeft naast bovengenoemde zaken andere goede of slechte ervaringen?

Verwijderd

Ik gebruik dan wel geen PDA, maar ik kan mijn telefoon gewoon als modem gebruiken (9600 that is, daar Dutchtone geen HSCSD ondersteund) via een IR verbinding (maar als ik het had zou het ook via bluetooth kunnen. Ik vermoed dat je op een palm een gestripte browser hebt?
Wat provider betreft: voor zover ik weet kan dat gewoon gratis, heb dat met MyWeb gedaan en werkt perfect.

Verwijderd

Topicstarter
Heb eigenlijk nog een vraagje. Is het met de palm ook mogelijk om bijlagen bij je e-mailberichten uit te lezen???

Verwijderd

http://www.palmclub.nl/reviews/emailapps/

Google en "+palm +email attachements"

Verwijderd

Topicstarter
O.k. alvast bedankt.

Nog andere mensen met ervaring?

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 11:21:
Ben eigenlijk van plan om een bluetooth module voor mijn Palm 515 aan te schaffen, heb ook een nokia 6310 met bluetooth.

Heb echter nog wel een aantal vraagjes:

- hoe kun je dan mobiel internetten, is dit ala WAP op kun je gewoon pagina's browsen?
[quote]

-Heb eigenlijk nog geen antwoord op deze vraag, is er nog iemand die me verder kan helpen?
Reacties op de andere vragen zie ik ook graag nog meer.....

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien kom je hier wat verder mee:
http://pdaclub.nl/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=4

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Waarom zou je Bluetooth willen, als er ook IR op je Phone en PDA zit? Verder vraag ik me af of het wel werkt met de 6310i, omdat die nogal moeilijk is met Bluetooth..

Mocht je het werkend hebben, dan hoor ik het graag. :)

Verwijderd

Topicstarter
Skate2000 schreef op 06 oktober 2002 @ 22:42:
Waarom zou je Bluetooth willen, als er ook IR op je Phone en PDA zit? Verder vraag ik me af of het wel werkt met de 6310i, omdat die nogal moeilijk is met Bluetooth..

Vind ik wel interessant. Hoezo is de 6310 moeilijk met blauwtand, wat bedoel je daarmee? (heb er zelf nog geen ervaring mee)

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:49
Skate2000 schreef op 06 oktober 2002 @ 22:42:

Heb je wel enig idee waar jij over praat? Waarom Bluetooth boven IR? Nou wat dacht je van eht feit dat je niet zoals met IR de beide apparaten vlakbij elkaar in 1 lijn moet hebben liggen?

Ik heb m'n Nokia 6310 in m'n zak en onderwijl kan ik gewoon lekker internetten op m'n Ipaq via Bluetooth/GPRS.

Die opmerking dat moeilijk is via bluetooth is onzin, niks moeilijker dan met een andere bluetooth telefoon, alles is de 1e keer lastig maar moeilijk? Nee dat zker neit!

• Skate2000
Die opmerking was gebaseerd op een test die ik laast heb gelezen (weetnietwaar, als ik hem vind post ik het nog) tussen die nieuwe van Sony-Ericsson en de 6310i van Nokia.
De T68 zou beter zijn. Meer mogelijkheden met Bluetooth.
Je kon aan de 6310i geloof ik alleen maar headsets van Nokia hangen, die van Sony-Ericsson accepteert ieder type, etc.

Ok, ik moet wel toegeven dat het 1337 is om met je PDA te internetten, zonder je mobiel in de buurt te hebben. :) 8)

Maar nogmaals, als je het werkend hebt, wil ik graag weten hoe het dan moet, en wat het gaat kosten.. B)

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 08:43
Ok, ik moet wel toegeven dat het 1337 is om met je PDA te internetten, zonder je mobiel in de buurt te hebben
Moet je wachten op OS5, dan wordt het helemaal leuk! *) Dingen met OS5 zijn nog niet in de handel, Palmclub krijgt ze als primeur op hun gebruikersdag op 31 oktober in Ede, denk dat ik dus maar ff ga kijken hoe of wat.

Verwijderd

Over Palm m515 met BT-kaart en de Nokia 6310i kun je lezen op de Palmclub forums www.palmclub.nl/forums . Er zijn diverse threads over hoe op te zetten en wat je ermee kunt doen. Bij mij werkt het prima!

• Skate2000
Waarom zou het met palmOS 5 allemaal nog beter worden? :?
Pagina: 1