Ik ben van plan om een nieuwe case te kopen en die wat te modden. Nou ben ik duz ook op zoek naar wat 80/80 fans die je handmatig kunt regelen. Ik heb op dit moment een Enermax in mijn case alleen ik wil cooler
stiller
. Weet iemande welke fans vergelijkbaar zijn. Prijs is niet echt een probleem
Heb je zelf al gekeken op dit forum (ik denk van niet), daar staan namelijk echt wel wat over dit onderwerp. Veel plezier. Oh jaah als je het nog niet wist hier kun je zoeken: http://gathering.tweakers.net/forum/find
Die kan je zelf toch wel maken?!!? Potmetertje ertussen, klaar is Klara 
Beetje MODden kan geen kwaad
Beetje MODden kan geen kwaad
Nee heb geen belang bij om te solderen. Doe nou niet zo moeilijk Enermax zal toch niet de enige zijn?
Dan koop je toch lekker een bay- /fanbus.
(misschien moeten ze hier op GoT een cursus zoeken gaan aanbieden)
(misschien moeten ze hier op GoT een cursus zoeken gaan aanbieden)
Verwijderd
Ooit gehoord van google?Bedankt voor de tip. Deze kende ik al. Hele mooie fan maar is kwa geluid hetzelfde als de enermax
Dat staat op www.google.nl en daar kan je heel goed mee zoeken.
Verwijderd
Oke, dus als iemand zou zeggen "hij maakt geen herrie", ga jij er dus van uit dat ie geen herrie maakt.Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 11:51:
Ik heb liever persoonlijke informatie en ervaringen.
Punt uit
Maar: geluid is objectief.
Waar zou je dus meer aan hebben:
1) Meningen van andere gebruikers
2) Leuke specs met aantal dB er in, maar dus eerst ff kijken bij Enermax hoeveel dB die maken.
Tja, toch een kwestie van reviews lezen, websites van fabrikanten bekijken, misschien wat online shops bekijken, en gewoon zoeken..
Daarmee moet je er wel uitkomen.. Succes.
Daarmee moet je er wel uitkomen.. Succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()