Ik ben momenteel in het bezit van een Siemens Gigaset 4010 i.c.m. een B&O Digitaal antwoordapparaat.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Siemens Gigaset 4015 Micro (dat is dus
met geintregeerde antwoordapparaat).
Ik wilde weten wat de mensen voor ervaring hebben met deze telefoon:
- geluidskwaliteit
- bediening
- kwaliteit / funtionering antwoordapparaat.
Op kieskeuring lees ik wat negatieve dingen over deze telefoon...
Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Siemens Gigaset 4015 Micro (dat is dus
met geintregeerde antwoordapparaat).
Ik wilde weten wat de mensen voor ervaring hebben met deze telefoon:
- geluidskwaliteit
- bediening
- kwaliteit / funtionering antwoordapparaat.
Op kieskeuring lees ik wat negatieve dingen over deze telefoon...
Ik vind dit een minder geslaagd apparaat. Toetsen eigenlijk toch te klein, maar dat merk je pas door het gebruik. Slechte geluidskwaliteit (ook aan de andere kant van de lijn). Wel handsfree, die klinkt goed. Inderdaad zoals een opmerking hier beneden geplaatst gaat de handset slecht af van de lader en is deze ook moeilijk terug te plaatsen. Onlogische indeling van het menu. Erg duur!
Ik ben niet tevreden over het toestel. Gewoon te duur. Geluid blijft een echo houden. Toestel is eigenlijk ook te klein en gaat lastig van de lader af. Wel mooi wat de vormgeving betreft maar hij is toch eigenlijk bediold om te bellen nietwaar ??
De 4015 Micro is qua mogelijkheden erg uitgebreid, ik ga hem echter omruilen voor een 4015 comfort vanwege het feit dat de Micro tijdens het bellen een enorme "echo" produceert hetgeen ook bevestigd werd door de verkopende partij.
Wilde echt een goed draadloos toestel, maar helaas vind ik de ruis in het speakertje storend. De ruis valt weg op het moment je zelf spreekt maar dan hoor je je eerst gesproken woord vaak terug in het speakertje. Ook de kwaliteit van de voicemail had ik beter verwacht en komt onzuiver over. De rest van het toestel is goed en makkelijk te bedienen.