ik kom me topic niet meer in?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 06:44

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
User not allowed to access this forum (not_allowed)

dat krijg ik als ik in me topic wil gaan die ik in SP gepost had, ging over UT. had een discussie met wat mensen over UT. nu issie ergens naar gemoved waar ik niet kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

trashcanned

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
had ik ook net toevallig maar het probleem is denk nu al weer weg heb het zelf niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
is dat zoiets als een slotje?
of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkpie schreef op 04 oktober 2002 @ 10:29:
[...]

is dat zoiets als een slotje?
of ?

Een trashcan == vuilnisbak. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs in de HK wilden ze het niet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
oh dus te onzinnig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer je topic nog eens voor je te halen. Denk goed na. Lees hem in gedachten door.

Als je nu nog vindt dat er minimaal 1 post in staat waar niet alleen jij wat aan had, kun je het nog gaan overwegen om een mailtje naar ItSnows te sturen (ik neem even aan dat ItSnows hem getrashed heeft). Ik zou het echter niet doen, want het ging namelijk helemaal nergens over.... :{

Dit kon je overigens ook uit Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 11:01:
Probeer je topic nog eens voor je te halen. Denk goed na. Lees hem in gedachten door.

Als je nu nog vindt dat er minimaal 1 post in staat waar niet alleen jij wat aan had, kun je het nog gaan overwegen om een mailtje naar ItSnows te sturen (ik neem even aan dat ItSnows hem getrashed heeft). Ik zou het echter niet doen, want het ging namelijk helemaal nergens over.... :{

Dit kon je overigens ook uit Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! halen :)
ow..hmm. ok. beetje verkeerde start gemaakt idd voor een gezonde discussie te houden over UT 8)

maar nu week teminste wat er is. thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenkpie: een topic over dat je geOwned heb tijdens ut is niet mijn idee van een sp topic ;)
Overigens kies ik of voor meteen tc of sluiten en 1 dag later naar tc afhankelijk of ik verwacht dat die users begrijpt dat zo'n topic niet gewenst is. Volgende keer sluit ik het topic gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 11:08:
Frenkpie: een topic over dat je geOwned heb tijdens ut is niet mijn idee van een sp topic ;)
Overigens kies ik of voor meteen tc of sluiten en 1 dag later naar tc afhankelijk of ik verwacht dat die users begrijpt dat zo'n topic niet gewenst is. Volgende keer sluit ik het topic gewoon ;)
yups, snap het ook wel.. had eik wel een slotje verwacht.. maar hij was ineens weg.. dus ik denk huh? maar tc is dus weer iets drastischer dan slotje neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 08-10 17:32
Frenkpie schreef op 04 oktober 2002 @ 11:14:
[...]

yups, snap het ook wel.. had eik wel een slotje verwacht.. maar hij was ineens weg.. dus ik denk huh? maar tc is dus weer iets drastischer dan slotje neem ik aan :)
Bij ItSnows niet, hij houd gewoon verschikkelijk van opruimen.

Zeg ItSnows mijn kamer is laatste tijd nogal een rotzooi zou jij .... :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Albinoraptor schreef op 04 oktober 2002 @ 12:43:
[...]

Bij ItSnows niet, hij houd gewoon verschikkelijk van opruimen.

Zeg ItSnows mijn kamer is laatste tijd nogal een rotzooi zou jij .... :+ :P
..mij een ban willen geven zodat ik niet meer op got zit en dus tijd over hou om zelf mijn kamer op te ruimen :+

Of bedoel je wat anders >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.