Toon posts:

AutoRadio MP3 CD Speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Weet iemand of er zoiets bestaat als een AutoRadio MP3 CD Speler. Dus een autoradio die MP3 CD's kan afspelen.
En waar kun je zo'n ding kopen.

Alvast bedankt.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:39
Aiwa heeft er een van 1100,-. Kijk maar in de pricewatch.

Verwijderd

Let wel op dat die Aiwa een amerikaanse import is, dus garantie tot de deur en radiofrequenties wijken af van de europese standaard, dus bepaalde zenders zul je niet goed kunnen afstemmen. Volgend jaar komt Aiwa Nederland uit met een officiele NL versie, met garantie en zeker goedkoper!!!! Even gechecked bij Aiwa NL.

GrTnX Corleone.

Verwijderd

Hier heb je een url van een gebruikers groep van die Aiwa mp3 autoradio.

http://www.public.usit.net/semert/Aiwa/cdcmp3.htm

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
In Duitsland is ie al op de markt, kijk maar bij www.aiwa.de

In nederland is ie via deze site te koop : www.koopjessite.nl voor fl 1099,-. Dit is met RDS/EON

Ikzelf heb 'm maandag in de bus als het goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips jongens,

Ik heb de radio toch maar besteld en hem vanmorgen binnen gekregen. Natuurlijk heb ik hem gelijk geinstalleerd, dit ging zeer gemakkelijk. Vooral omdat er een nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit.
De frequentie is ook geen probleem deze is precies hetzelfde als in Nederland.

Dus ik zou zeggen kopen dat ding!!!

(als je portomonee het toelaat natuurlijk)

Ohja ik heb hem besteld bij:
http://www.intercom-mailorder.com

was wel iets duurder maar leek me het betrouwbaarst.

Nogmaals bedankt

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
Ik moet die mening helemaal onderschrijven. Heb 'm nu 2 dagen in m'n auto zitten. Echt heel gaaf.

Verwijderd

We zijn nu een maandje verder. Wat zijn de reacties nu? Ik wil er namelijk ook 1 kopen, maar ik heb hier en daarwat gehoord over warmteontwikkelingen die nogal hoog zouden zijn:?:?

Verwijderd

Wat koste dat ding uit eindelijk en wat voor aansluitingen zitten erop (wisselaar, versterker(s) e.d.)?

Verwijderd

wat er op zit kun je hier lezen. Daar is niks mis mee!

Verwijderd

Ziet er wel goed uit. Twee versterker uitgangen en remote. "Helaas" heb ik een paar maanden geleden een nieuwe Kenwood gekocht bij de wisselaar die ik nog had van m'n vorige. Ik wacht nog maar even totdat Kenwood met een MP3 autoradio komt. Maar die Aiwa is zeker een interressante optie. Ik ben trouwens zeer tevreden over m'n Aiwa prologic stereo toren. Goed spul voor een leuke prijs.
Pagina: 1