weertenaar schreef op 08 oktober 2002 @ 23:01:
Ze zullen niet ver over die 52x heen gaan hoor, dan wordt het risico met slechte CD's te groot, een kleine onbalans en dat ding wordt gelanceerd (zie pics hier verder op GoT). Of je zou op de manier van Kenwood moeten gaan werken (beamsplitting), maar voor schrijven wordt dat erg lastig (het benodigd vermogen en het naadloos aansluiten). Dus dan kom je toch alweer bij de DVD's hoor. Ik ben benieuwd hoe de prijzen zich ontwikkelen.
Oke, maar euuh de CD is nog op veel gebieden , voor software spellen en divx nog een redelijk redbaar middel

. En niet iedereen heeft een DVD-speler thuis staan.
DIe kenwood is mooi gemaakt, en ook de snelste cd-rom speler ter wereld met weinig geluid maar!!! hij kan zeer moeilijk CD-r's lezen , cd-rw leest ie helemaal niet voglens mij

. Dus of je moet dei straal ook sterker maken

.
Maar als je bijvoord met een straal quadratisch kan branden dus, dan worden het 4 stralen. Dan kan je gewoon 4x zo snel branden

. Dus bijv : 12 speed draait ie, brand je op 48x. Trouwens je krijgt dan ook problemen, met de binnnenkant van de cd en het aantal toeren

. Want jij wilt niet dat je cd een ongelofelijke Tering herrie gaat veroorzaken

. Dus ik denk in manieren van DUAL, Tripple, QUAD, burning zal het wel gaan heten

. ZOu je zulke technologieen krijgen, om toch nog die CD eerder klaar te krijgen.
Tevens, zou je misschien eigenlijk zeer moeilijk toepasbaar

, een dubbelle kop in bouwen kan ej ook al 2x zo snel maar niet secure

.