Toon posts:

Mijn thread was gelocked, maar 1 ding begrijp ik niet...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey admins,

Ten eerste,
Sorry dat ik de FAQ niet goed had gelezen. Heb em even doorgenomen en snap nu waarom hij gelocked is. Er is alleen 1 ding dat ik niet snap. Er staat bij mijn post dat groeten niet toepasselijk is of iets dergelijks. Dit snap ik niet helemaal.

Zouden jullie me dit kunnen uitleggen?

Ten tweede,

Ik wil graag een post doen over anti-aliasing, hoe dit werk en op wat voor hoogte dit kan draaien op mijn kaart. Mag ik deze post wel plaatsen?

JunKX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Voor de duidelijkheid, het gaat over dit topic:
Relatief lage score op 3Dmark...

En nu over het groeten.. Het leest ontzettend vervelend als je 40 posts doorleest en je ziet er de hele tijd groeten in staan. De kern van het verhaal is dan voldoende.

Ook uit de FAQ hierover:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
uit Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

(vraag 2 weet ik niet.... sorrie :) )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:05:
Sorry dat ik de FAQ niet goed had gelezen. Heb em even doorgenomen en snap nu waarom hij gelocked is. Er is alleen 1 ding dat ik niet snap. Er staat bij mijn post dat groeten niet toepasselijk is of iets dergelijks. Dit snap ik niet helemaal.
We kunnen je naam links al zien, het is niet nodig dat je 'm er nog eens onder zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11-2021

G-RaX

Unofficial TopCat

Verdorie, dus ik loop jullie gewoon constant de hele dag te groeten... ;) hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

JunKX --> het ligt er ook helemaal vanaf hoe de rest van je pc in elkaar steekt.

Anti-Aliasing = interferentie instellingen bij de NVIDIA tabbladen :)

Automatisch instellen is volgens mij het beste (dan kunnen de games zelf bepalen of instellen welke filtering rate ze hebben) --> 2x, 4x, Quincux ... make your pick!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:05:

Ik wil graag een post doen over anti-aliasing, hoe dit werk en op wat voor hoogte dit kan draaien op mijn kaart. Mag ik deze post wel plaatsen?
'posts plaatsen' is hier zeker niet verboden _wegens het onderwerp ervan;
maar omdat de vraag direct terug te vinden is in een FAQ, via de search of via google.
Of eventueel informatie is die door de fabrikant geleverd dient te worden (wat volgens mij te draaien resolutie enigszins wel is)

de post zou volgens mij in VB behoren:
Videoplanken & Beeldkanonnen
lees dus eerst:
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen
en gebruik de search op keywords betreffende je probleem (de 1e keer searchen helpt misschien niet gelijk, probeer dus meerdere keren met een iets andere combinatie van keywords als je niks vind)
http://gathering.tweakers.net/forum/find
of de alternatieve search
http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega

als je deze alle hebt gebruikt/doorgelezen en de antwoorden stonden er niet in, zelf wat hebt geprobeerd, kun je gewoon de vraag hier stellen.
zorg dan dat je een uitgebreidde, duidelijke opzet van je eerste post doet, met uitleg wat er mis is, foutmeldingen en relevante informatie over e systeem, eventueel ook wat je al geprobeerd hebt en niet werkt.

Toon aan dat je een doordenkende gebruiker bent die het zelf wil doen en iedereen zal je met het gewenste respect behandelen (of als zij dit niet wensen te doen, zijn zij fout, niet jij)

Voor de mensen die hier antwoord geven op de vraag zelf, dat is niet juist, LA is niet voor antwoorden op techvragen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

krr

[ Voor 0% gewijzigd door RM-rf op 04-10-2002 10:28 . Reden: equote != edit ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1