Lijkt me dat de videokaart een beetje aan de trage kant is voor zo'n nieuw spel.
Tip voor de volgende keer. Iets meer informatie geven zoals welke TNT2, er zijn er meerdere, wat voor systeem etc.
Tip voor de volgende keer. Iets meer informatie geven zoals welke TNT2, er zijn er meerdere, wat voor systeem etc.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
ehhh nee
Als je de systeemeisen van Battlefield had gelezen had je kunnen weten dat je videokaart Transform & Lighting moet ondersteunen, en dat doet een TNT2 niet. Dus goed werken zal het niet.
Als je de systeemeisen van Battlefield had gelezen had je kunnen weten dat je videokaart Transform & Lighting moet ondersteunen, en dat doet een TNT2 niet. Dus goed werken zal het niet.
jaVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:11:
hmz, ik heb ook zwart met blauw beeld, komt dat dus door mijn riva TNT 2 m64??
kwoot van battlefield website:
Bij dat transform & lighting gebeuren zit het hem dusWindows XP/Me/2000/9895, 98 (NT and 95 NOT supported)
500 MHz Intel Pentium III
128 MB RAM
4x CD-ROM drive
1.2 GB free hard disk space
32 MB hardware transform & lighting capable video card with DirectX 8.1 compatible driver
DirectX 8.1 compatible sound card
Keyboard; Mouse
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()