Virussen? Scan ze hier!
Yep, dat is een echte flamebait. 
Hier is er nog een uit de categorie overbodig en brandgevoelig:
Hier is er nog een uit de categorie overbodig en brandgevoelig:
Ziek he?Misschien moet ik als Debian GNU/Linux gebruiker de windowsgebruikers maar gewoon in het gezicht uitlachen, maar ik vind dergelijke enstige hiaten in de veiligheid van software te triest om te kunnen lachen. En dan hebben de gebruikers ook nog moeten betalen voor de software. Niet normaal.

Ik twijvel nog tussen een flaimbate of een trolHopelijk nooit. Die troep hoef ik niet. Ik gebruik gewoon een veilig OS, en mailprogramma. Je kun jezelf beter afvragen wanneer MS wordt verboden dergelijke brakke software te verkopen of wanneer het verplicht wordt veilige software te draaien als je gaan emailen.
Een virusscanner is alleen maar nodig als pleister op de wonden van een stuk brakke software.
Misschien moet ik als Debian GNU/Linux gebruiker de windowsgebruikers maar gewoon in het gezicht uitlachen, maar ik vind dergelijke enstige hiaten in de veiligheid van software te triest om te kunnen lachen. En dan hebben de gebruikers ook nog moeten betalen voor de software. Niet normaal.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Beoordelingen: +2, -0.79: Troll, -0.78: Flamebait, -0.78: Flamebait, -0.78: Flamebait, Totaal: -1.13 / 5x
Virussen? Scan ze hier!
Mja, zonder de opmerkingen als brakke software was het een redelijke posting geweest, maar dit is wat mij betreft een beetje het (al dan niet terecht) zwartmaken van het andere produkt, en voor mij dus ook een troll.
Hoi Zemanova
Hoi Zemanova

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
*zucht*, dat brengt ons weer op het aloude verhaal over de benodigheid tot trollen. Ik ga hier niet weer een heel verhaal typen over het voorkomen van die rotbeesten, maar wil toch nog een keer benadrukken dat een posting _zonder_ trollen veel meer indruk kan maken dan een posting met het ongedierte.
Een discussie-vraagje die ik wel interessant vind: Zoals die post nu is, vind ik het ook een dikke troll. Maar hoe denken jullie over de post als die laatste zin was weggelaten? Dus alleen die eerste alinea was blijven staan? Was het dan nog een troll? Of is ie dan inzichtvol?
Mijn mening is dat zonder die laatste zin/alinea die een dikke troll bevat de post niet een troll meer is, maar behoorlijk inzichtvol, zeker in het licht van een virus-topic. Maar ik betwijvel of ook zonder dat bewuste troll-zinnetje deze post niet gewoon een bak troll-moderaties zou hebben gekregen..
Mijn mening is dat zonder die laatste zin/alinea die een dikke troll bevat de post niet een troll meer is, maar behoorlijk inzichtvol, zeker in het licht van een virus-topic. Maar ik betwijvel of ook zonder dat bewuste troll-zinnetje deze post niet gewoon een bak troll-moderaties zou hebben gekregen..
Verwijderd
Mmm, ik sta zelfs _onder_ de -1
Tis eerder troll dan flamebait imho, maar het zijn geen onwaarheden. Tis enkel een ongenuanceerde voorstelling van de stand van zaken. Het _IS_ namelijk ook triest gesteld met de virusgevoeligheid van software van Micro$oft.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik sowieso een troll beoordeling had gekregen. Daarom deed ik ook geen moeite het te voorkomen en zei ik gewoon waar het op slaat. Inhoudelijk is de post namelijk in het geheel geen troll. Microsoft maakt veel brakke software, daar staat het bedrijf wereldwijd sinds jaar en dag om bekend, en niet voor de katse kut.svdmeer schreef op 04 oktober 2002 @ 11:43:
Een discussie-vraagje die ik wel interessant vind: Zoals die post nu is, vind ik het ook een dikke troll. Maar hoe denken jullie over de post als die laatste zin was weggelaten? Dus alleen die eerste alinea was blijven staan? Was het dan nog een troll? Of is ie dan inzichtvol?
Zemanova, waarom probeer je niet gewoon een normale reply neer te zetten, alleen omdat je zeker weet dat je toch naar de -1 gaat.
Dat is wel een heel fout argument, je weet precies wat er aan jouw posts mankeerd maar toch blijf je op een vlijmscherpe manier reageren op alles dan met Microsoft te maken heeft.
Het zijn zeker geen onwaarheden maar jouw manier van posten maakt dat ze laag eindigen.Tis eerder troll dan flamebait imho, maar het zijn geen onwaarheden. Tis enkel een ongenuanceerde voorstelling van de stand van zaken. Het _IS_ namelijk ook triest gesteld met de virusgevoeligheid van software van Micro$oft.
Verwijderd
Een troll is geen dier, maar in oude mythologie een kwaadaardige kabouterachtige. Zo kun je dus ook meteen de betekenis van het begrip troll herleiden, een reactie die er zuiver op gericht is om te etteren en te zuigen, om mensen aan te zetten tot het doen van scheldpostings.Netman867 schreef op 04 oktober 2002 @ 11:30:
*zucht*, dat brengt ons weer op het aloude verhaal over de benodigheid tot trollen. Ik ga hier niet weer een heel verhaal typen over het voorkomen van die rotbeesten, maar wil toch nog een keer benadrukken dat een posting _zonder_ trollen veel meer indruk kan maken dan een posting met het ongedierte.
Kabouters staan bij mij ook onder de noemer 'dieren', net als mensen.Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 13:38:
[...]
Een troll is geen dier, maar in oude mythologie een kwaadaardige kabouterachtige. Zo kun je dus ook meteen de betekenis van het begrip troll herleiden, een reactie die er zuiver op gericht is om te etteren en te zuigen, om mensen aan te zetten tot het doen van scheldpostings.
Wel een leuk stukje geschiedenis
Verwijderd
Dan was mijn post geen troll. Ik post nooit/zelden _gericht_ om te etteren en te zuigen. Wel heb ik niet altijd zin om mijn post textueel in allerlei mogelijke bochten te wringen enkel om te voorkomen dat het een trollbeoordeling krijgt. Meestal lukt het ook niet omdat er teveel MS-fans zijn die weldegelijk een posting beoordelen op louter de geventileerde mening.Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 13:38:
[...]
Een troll is geen dier, maar in oude mythologie een kwaadaardige kabouterachtige. Zo kun je dus ook meteen de betekenis van het begrip troll herleiden, een reactie die er zuiver op gericht is om te etteren en te zuigen, om mensen aan te zetten tot het doen van scheldpostings.
Als het dan toch troll wordt ga ik m'n mening niet nuanceren. Dat kost alleen maar moeite en maakt de post onduidelijker.
Om nog even op het begrip TROLL in te gaan:
Iemand mag mij de definitie van een "verpakte troll" geven. Dat begrip is geintroduceerd door wildhagen geloof ik, maar kwam 'm laatst weer tegen.
Mijn definitie van een "verpakte troll":
Een verpakte troll is posting waarin een persoon goed en beheersd, beargumenteerd kritiek levert op software, beleid of overige zaken zodat Microsoft in kwaad licht valt.
Mijn definitie van een verpakte troll is dus een verpakte troll an sich..
Dit zinnetje is in ander volgorde bijna geheel juist,Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 15:40:
Wel heb ik niet altijd zin om mijn post textueel in allerlei mogelijke bochten te wringen enkel om te voorkomen dat het een trollbeoordeling krijgt.
verander niet altijd zin in altijd niet zin (grammaticaal niet helemaal correct, maar ach) en voila een rasechte FlipZemanova post
En toch FlipZemanova, als je jouw reactie wel in wat kleine bochtjes 'wringt' dan zal je wmb nooit in trollenland terechtkomen. Off-topic's zullen vaker je deel zijn als je in ogenschouw neemt dat je (een Jehova getuige waardig) je Tux religie te pas en te onpas verkondigt, maar informatief zijn ze doorgaans wel (ook al kennen de meeste je boodschap ondertussen wel).
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1