Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke lcd scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo geachtige tweakers

ik had eeen vraag aan jullie ik wil namelijk een tijdje een lcd scherm maar ik weet niet welke merk of type. en jahh ik weet er zijn heel veel topic's er over maar die geven mij niet genoeg info. Of het uit maakt wat voor soort je moet hebben .
en waar ik woon zijn ze wel schaars met die dingen

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog ?? :'(

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Schop niet zo snel. Dit hoort pas na minimaal 24 uur.

Verder staat er echt genoeg info in de faq.

Verwijderd

Niet zo snel trappen vriend, wij werken / studeren tussen door ook nog wel es. Tevens is de vraag die je stelt erg algemeen? wat wil je er mee gaan doen? wil je 'n grafish lcd of text? kan je solderen of zoek je 'n ready made ding? hoegroot is je budget?

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:13

Tarin

Just plain weird.

Misschien is het ook praktisch als je het de volgende keer in het goeie forum neer zet ;)

[edit]
Hm.. ik zat met m'n slaperige kop aan een tftscherm te denken..

Post eens wat eisen (grafisch/text, grootte)..
Je kan natuurlijk met een IA mee doen (hoewel er momenteel geen eentje loopt geloof ik)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Niet schoppen binnen een half uur....

En wat voor een LCD wil je? Een echt scherm als in "monitor" of een speciaal soort LCD scherm (je post nl in CME)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

gewoon een 4x20 nemen met de HD47780 ofzoiets controller.
staan zat topics hierover in CME

Verwijderd

Topicstarter
oke sorry jongens ben nogal ongeduldig ik wil een gewoon een lcd scherm met Bv tekst of iets met de software doen en jah ik kan wel solderen ben nog aan het modden maar jullie krijgen nog wel Pic :9

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Surf maar ff naar www.grafisch-lcd.com , daar vind je wat je zoekt, en software op www.powerlcd.nl .....

En kijk meteen ff op deze site: http://gfxlcd.schijf.org/

en dan ben je op de hoogte wat je ook met de search had kunnen vinden......

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

En dan klagen dat andere topics niet genoeg info geven?! je bent een beetje megavaag dude :) mgoed probeer idd 'n 4x20 of 4x40 Hd44780 based apparaat te scoren, is denk ik wel wat je zoekt.
Pagina: 1