Troll of niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb deze reactie: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=614899 in eerste instantie naar -1 Troll gemod, maar hij staat inmiddels op +1, wat ik teveel eer vind. Ik zou hem als LM weer omlaag kunnen schoppen, maar ik wil liever weten wat jullie er van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Mja, een troll wil ik dit niet echt compleet noemen. Het enige wat ik aanvallend vind zijn de "sukkelcpu's". Dat ik de rest van de post niet inhoudelijk correct vind is echter voor mij nog geen reden om de post op troll te zetten. Een 1 of een 0 score zou voor mij persoonlijk in ieder geval wel een nette score zijn voor die reactie :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wow, een post van Algabra die geen troll is. Dat ik dát nog mee mag maken zeg... *snif*.

Van mij mag hij op 0 of 1, omdat het verder ook niet écht iets toevoegt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Intel en andere bedrijven moeten CPU's verkopen, dus de CPU's moeten niet erg snel of goed zijn. Als het maar verkoopt.
Is qrue gesteld maar wel waar
Maar wat heeft een communistische staat aan om sukkelCPU's te produceren als men met dezelfde resources goede CPU's kunnen maken.
Klopt als een bus
Ze produceert CPU's die goed moeten presteren en bruikbaar moeten zijn. Ik denk dat de opvolger veel sneller en verbeterde structuur heeft dan deze CPU. Niet zoals bij de kapitalitische bedrijven die beperkt vernieuwen. Bij de communisten heeft men ook alle tijd om de CPU te debuggen en men moet niet overhaast een product op de markt brengen.
kort gezecht de bedrijven vernieuwen niet genoeg, nemen geen tijd om bugs op te lossen en brengen producten te snel op de markt.
Wederom niet al te florisant uit gedrukt maar wel waar. Bedrijven worden gestuurd door aandeelhouders en deze willen snel en veel winst.
Een overheid heeft daar veel minder last van.

Ik kan hier zo niet een trol uithalen zonder te gaan mirenneuken over specifieke woorden die gebruikt zijn, en neig dus meer naar een + score als naar een - score

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Deze reaktie neigt zelfs naar de +2 inzichtvol, want ondanks de rare formulering zit er een grote kern van waarheid in. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Probleem bij Algabra is dat hij altijd nogal vreemd en scherp formuleert. Daardoor zit er vaak iets trollerigs aan wel inzichtvolle posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
De posting is IMO geen troll, -1 dus zeker niet. De nogal scherpe puntjes zijn echter nogal prominent aanwezig, een 0 of misschien 1 is daardoor het hoogst haalbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ben het helemaal eens met Spook: De boodschap van de post is prima, alleen niet gelukkig uitgedrukt.
Mag van mij op een score van 1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb hem naar +1 gezet

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Pagina: 1