Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ahaha overbodig hahaahah *snoark*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=203416

Naja, boeie verder, we weten zo langzamerhand wel hoe dit komt. Ik zal voortaan maar weer op +4 posten, dan blijft hij iig langer staan dan 2 minuten. Ik weet alleen niet of +4 wel genoeg is om een bepaalde randdebiel (ik noem geen namen) te beletten met al zn accounts tegen te houden.

Verwijderd

zo ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Beoordelingen: +1, +1: Informatief, -1: Overgewaardeerd, -1: Overbodig, +1: Inzichtvol, +0.80: Inzichtvol, Totaal: 1.8 / 6x[/quote]

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Otis, zolang niet zeker is dat een iemand zoiets op z'n geweten heeft, dan moet je iemand niet beschuldigen. Het is nu eindelijk een beetje rustig.

Laten we wel wezen, iedereen had je omlaag kunnen modereren, de inhoud kan een iemand op de tenen trappen

* Delerium heeft je overigens wel een zetje gegeven.

[edit], zie wel opeens wat verbanden, ik zie wel hoe deze thread doorgaat.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik vond je reactie erg goed Otis, het was ook weer lekker triest om te zien dat alle reacties die enigzins in het voordeel waren voor MS omlaag werden gemod, en alle lolbroeken weer flink wat punten sprokkelden, gelukkig had ik nog 400 punten over :)

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Otis, zolang niet zeker is dat een iemand zoiets op z'n geweten heeft, dan moet je iemand niet beschuldigen. Het is nu eindelijk een beetje rustig.[/quote]Wat bedoel je precies met 'zoiets'? Dat iemand met meerdere nicks op T.net rondhangt of dat 1 persoon die zichzelf heeft gekloond Otis meervoudig omlaag mod? Het eerste is namelijk allang bewezen, het tweede valt niet te bewijzen (tenzij admins dit kunnen nakijken).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik weet ook wel dat er mensen zijn met meerdere nicks (en gezien het feit dat Adjes daar niets tegen doen; mag het). Ik weet niet hoe de relatie tussen die Multinick en Otis is, maar iemand automatisch verdenken is natuurlijk niet koshjer. Voor je het weet hebben we weer een scheldkannonade over en weer.
Tot nu toe is er nog geen concreet bewijs dat iemand Modjes actief torpedeert. Tot die tijd liever geen gezeur.

Dan nu een dringende oproep aan de Adjes: Zoek eens uit of inderdaad mensen met meerdere nicks ook met meerdere nicks iemand moderpederen. Op papier kan het en als het gebeurt dan is er iets FUNDAMENTEEL fout.
* Delerium heeft dat een maand terug al gevraagd en wilt nu wel 's antwoord zien.

Verwijderd

Voor iedereen die het wilt weten :

Ik heb hem -1 Overbodig gegeven. En daarna heb ik een reactie gegeven, ik vond zijn "Open deur" nergens op slaan en was een overbodige flamebait. Tja dan vraag je er zelf om. En zoals hij zelf ook al een keer zei, ben je niet eens met de beoordeling, dan pak je je modpoints en mod je hem omhoog. Klaar toch ?

En verder zal ik niet op bepaalde stomme conclusies in gaan. Ik heb geen zin om steeds te moeten vragen om op te houden. Ik weet dat het moeilijk is om iemand te vergeten die diep in je mind is doorgedrongen.

Maar dat betekent niet dat je gelijk bij alles wat nadelig voor jou is een verband met "je nachtmerrie" te moeten leggen. Dat is flauw en zegt meer over jezelf dan over de persoon in questie.

Dus als je denkt weer iets uit te lokken zeg ik : Not this time Kid ! Dream ON !

Groetjes aan de BOYS in TOWN !
En laat me met rust !

PS. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dan nu een dringende oproep aan de Adjes: Zoek eens uit of inderdaad mensen met meerdere nicks ook met meerdere nicks iemand moderpederen. Op papier kan het en als het gebeurt dan is er iets FUNDAMENTEEL fout.[/quote]

Dit wil ik ook !!! en ook van MIJN reacties !! zodat het eindelijk duidelijk wordt of iemand structureel de boel loopt te faken. (met name mijn reacties met -1 ongeacht inhoud.) Eerlijkheid voor alles !
En ook Gerechtigheid trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
goh, waarom wist ik het dat jij mij een -1 overbodig had gegeven...

kom dus niet aan met het ge-emmer dat ik ongelijk had/heb, dat had ik dus niet. Kan iemand in de admin-groep hier iets aan doen? dank. (niet aan mn scores, maar aan meneertje xafer)

Verwijderd

*zucht*

Waarom komt dit alles mij zo bekend voor?

*zucht*
Pagina: 1