Toon posts:

Wat vinden jullie hier van??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=614883

Dit is een reactie van mij, na dat ik hem gepost had en na een tijdje weer een paar keer terug gelezen, begon ik te bedenken wat hij eigenlijk waard was (misschien beetje laat maar toch :))

ik zit zelf dus te twijfelen tussen 0 en 1,
tis niet echt fantastisch wat er staat, maar ook geen onzin ofzo.

voor degene die +2 willen geven, ik vind het goed :+
maar denk niet dat ie dat echt waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
eerlijk gezecht vin ik het een non posting
Geeft geen informatie, steld geen intresante vraag, meer een halve stelling met kwart antwoord.
Ik denk als die iets anders gesteld zou zijn het een leuk onderwerp voor discussie zou zijn.
nu zou idd 0 of 1 een goede score zijn.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

* botoo volgt spook's uitleg :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Idd, een 0-Overbodig is IMO correct...

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Hawks: tis idd geen geweldige posting.
Op zich wel interessant, een processor die alle voordelen heeft van AMD gecombineerd met Intel, en alle nadelen die er aan zitten weggewerkt.
Als je nou even had onderbouwd _welke_ voordelen en _welke_ nadelen zijn gecombineerd en weggewerkt, dan had het volgens mij met gemak een +2 kunnen worden. Voeg nog het een en ander toe over wat er in de toekomst nog beter kan en wat je in de nabije toekomst ziet gebeuren, voillat een +3. Hang er nog een verhaal aan vast over hoe andere bedrijven dergelijke technieken eerder hebben gebruikt/geprobeerd te gebruiken, en je zou zomaar op +4 terecht kunnen komen.

Een +4 verhaal, gebaseerd op een posting die toch wel overduidelijk 0 is (IMO dan). Zo moeilijk is het allemaal niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Netman867 schreef op 04 oktober 2002 @ 11:27:
Hawks: tis idd geen geweldige posting.

[...]
Als je nou even had onderbouwd _welke_ voordelen en _welke_ nadelen zijn gecombineerd en weggewerkt, dan had het volgens mij met gemak een +2 kunnen worden. Voeg nog het een en ander toe over wat er in de toekomst nog beter kan en wat je in de nabije toekomst ziet gebeuren, voillat een +3. Hang er nog een verhaal aan vast over hoe andere bedrijven dergelijke technieken eerder hebben gebruikt/geprobeerd te gebruiken, en je zou zomaar op +4 terecht kunnen komen.

Een +4 verhaal, gebaseerd op een posting die toch wel overduidelijk 0 is (IMO dan). Zo moeilijk is het allemaal niet :+
Goed, noem dan eens de voor en nadelen op van zowel intel als AMD cpu's :)

Ik weet ze zo niet allemaal hoor :)

maar verder hebben jullie wel gelijk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Laatst online: 04-07 23:57
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 13:24:
[...]

Goed, noem dan eens de voor en nadelen op van zowel intel als AMD cpu's :)

Ik weet ze zo niet allemaal hoor :)

maar verder hebben jullie wel gelijk hoor :)
Als je die zelf niet weet, dan loop je dus gewoon uit je nek te brallen :D
Op zich wel interessant, een processor die alle voordelen heeft van AMD gecombineerd met Intel, en alle nadelen die er aan zitten weggewerkt.
Hoe kan je dat ivn zeggen als je niet weet WAT de voordelen en nadelen zijn? :?

Nee, ik weet het ook niet. Maar als je geen info KAN toevoegen, dan is reageren helemaal nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Ik kan zo de voordelen en nadelen opnoemen van beide CPU's, maar daar heb ik nu ff geen zin in (en ik krijg er geen karma voor :P ;)).

Feit is dat je post niets toevoegd, er een beetje flamerige toon naar Intel (voordelen van AMD en dan pas combineren met Intel, terwijl de P4 momenteel iets meer voordelen heeft) en een post met een nogal grote onwaarheid, namelijk dat alle nadelen weggewerkt kunnen worden. Dat kan dus niet, bij het ontwerp van een CPU worden er compromissen gesloten, dat zie je aan de K7 en aan de P4.

En als dat al mogelijk zou zijn, China kan dat niet, simpelweg omdat ze net komen kijken terwijl Intel al vanaf het begin mee doet qua CPU's.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaves schreef op 04 oktober 2002 @ 17:34:
Ik kan zo de voordelen en nadelen opnoemen van beide CPU's, maar daar heb ik nu ff geen zin in (en ik krijg er geen karma voor :P ;)).

Feit is dat je post niets toevoegd, er een beetje flamerige toon naar Intel (voordelen van AMD en dan pas combineren met Intel, terwijl de P4 momenteel iets meer voordelen heeft) en een post met een nogal grote onwaarheid, namelijk dat alle nadelen weggewerkt kunnen worden. Dat kan dus niet, bij het ontwerp van een CPU worden er compromissen gesloten, dat zie je aan de K7 en aan de P4.

En als dat al mogelijk zou zijn, China kan dat niet, simpelweg omdat ze net komen kijken terwijl Intel al vanaf het begin mee doet qua CPU's.
+1 :P

Inderdaad, ik vind hem op 0 wel goed staan.
Om dezelfde reden als velen hier: je word niet aangemoedigd tot een intressante discussie en er staat geen 'echte' informatie in.

En natuurlijk zijn niet alle nadelen weggewerkt, ik zal er nog een kleintje noemen: snelheid ;)
Pagina: 1