Modden in de tweak gallery

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Dit is misschien een detail, maar ik neus nog steeds wel eens rond in de reacties bij de galleries. Interesse & karmah#*renjacht zullen we maar zeggen. Ik zie dat er in feite veel gemod wordt. Ik ben het er wel mee eens dat veel (en dat is niet alle) reacties op nul komen zodat ze niet bijdragen aan de aanwas van modpoints en karmapunten. Wat me echter wel opvalt is dat de mensen die daar modden veelal en begrijpelijk de tag overbodig gebruiken. Ik wil voorstellen om dat niet te doen. Het werkt denk ik niet echt positief voor de site in het algemeen en voor het idee van de gallery in het bijzonder als er onder elke cv een rits overbodige reacties staan. Laten we proberen om indien nodig dergelijke reacties zo neutraal mogelijk te houden en met tagloze moderaties de waarden te bepalen.

Goed plan?

Edit: chips, kwas in de veronderstelling dat ik op TMF hing, kan deze daar heen verplaatst worden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Voor de duidelijkheid:

-1 overgewaardeerd en +1 overgewaardeerd zijn tagloze moderatieopties, wanneer je deze gebruikt dan zul je niet de tag veranderen. Moch er nog geen tag staan dan zal deze tag automatisch een #gemodereerd worden. :)

Het is trouwens wel handig dat er wat extra aandacht aan besteed wordt omdat ik maar al te vaak zie dat er onzinreakties op +2 staan. Soms zelfs op -1 terwijl dit niet hoeft.

Edit:
Leuk, ik dacht dat * KeX een klein cursusje modereren voor A61'ers ging geven. :P

Edit2:
Ik had hier in TMF al eens een draadje over gestart bedenk ik me net. :)
[rml][ TweakersCu2] Hoe te modden?[/rml]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

Misschien wel een idee om het wel op /61 te laten staan, modden van de gallery mag best door een grote groep (als in: onbehouwen groot) gedaan worden.

In /61 overstijgt het een beetje het selecte bereik van /16 en aangezien er in /61 vooral de vastere/serieuzere users komen . . .
:)

[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 04-10-2002 10:54 . Reden: typo in /91 :/ ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Swing to TMF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik probeer zoveel mogenlijk rekening te houden met de tags in de gallery.
maar als ik iets overbodig vind in de gallery mod ik dat ook als overbodig.
Ik hou er wel rekening mee dat in de gallery andere dingen mee spelen maar reacties als mag ik jou (lichams onderdeel) (likken/voelen/enz) vind ik toch echt overbodig, net als spam enz.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Prima, goed idee, nuf sed.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
K, een niveau van 0 standaard aanhouden is IMO een prima idee, maar laten we onszelf er niet aan ophangen, een goede discussie kan ook in de gallery voorkomen. Is het overigens niet zo dat een 0 ook karma-aftrek kan betekenen (Jimmy?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

als je daarvoor flink wat +4's gescoord hebt maakt het nogal wat uit ja :) voor de precieze berekening moet je bij Femme zijn maar ik heb het vermoeden dat er zo'n 15 a 20 karmapunten verschil zit tussen de 4-4-0-4-4 en de 4-4-4-4 moderaties :) maar ach wie zit daar mee? ;)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1