[RedHat8] Paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
1) Hoe mount ik FAT32 (Windows XP) partities in een extended partitie?
2) Hoe verander ik de beeldscherm/videokaart frequentie in KDE??
3) Kan mijn GeForce 4 Ti 4200 ook in 32bits kleuren draaien? Alle resoluties en kleurtypes staan netjes in de lijst, behalve 32 bits (24 is hoogst). Ik gebruik de NVidia.com drivers/module (nvidia).
4) Weet iemand hoe ik die witte horizontale lijntjes aan de bodem van mijn scherm in xawtv (een TV-applicatie voor mijn Hauppauge WinTV Theatre TV-kaart) wegkrijg? In Windows XP proggies zoals DScaler kun je die wegschuiven door shift-O of zo iets.

Verwijderd

1) is te vinden op het forum en via google.
2) zie 1. Dat doe je overigens in X, niet in KDE
3) ik meende dat 24 bits == 32 bits.
4) geen idee

Algemeen: sinds de release van Mandrake 9 en RedHat 8 wordt NOS overspoeld met topics met allerlei basic vragen. Probeer eerst zelf eens wat te zoeken. Een goed punt om daar mee te beginnen is de RedHat documentatie. http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-8.0-Manual/

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Uiteraard zoek ik eerst Google af, heel GoT en de HOWTO's, maar als iets gewoon echt erg lang duurt of ingewikkeld is (vooral bijvoorbeeld zo'n xawtv), dan kijk ik toch echt hier of anderen er al ervaring mee hebben.

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Stan schreef op 04 oktober 2002 @ 02:36:
Uiteraard zoek ik eerst Google af, heel GoT en de HOWTO's, maar als iets gewoon echt erg lang duurt of ingewikkeld is (vooral bijvoorbeeld zo'n xawtv), dan kijk ik toch echt hier of anderen er al ervaring mee hebben.
De eerste 3 vragen staan gewoon in het FAQ of zijn al eerder op Got voorbij gekomen, dus blijkbaar neem je dat zoeken niet echt serieus.
Met xawtv kan ik je helaas niet helpen daar heb ik geen ervaring mee.
Maar ik ben er vrij zeker van dat daar ook het een en ander over te vinden is op die wondere wereld genaamd www

Nu ook zonder stropdas