Toon posts:

Comp wil niet starten na nieuwe hardware.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI k7t turbo2 met een AMD Athlon XP 2000+ processor, Volcano 7+ koeler, 512 SDRAM, GeForce 4 ti 4200 64DDR. en nadat ik dit geinstalleerd heb wil me pc niet opstarten. als ik op de power knop druk krijgt het ventilatortje van de voeding een klein tikje maar dat was het ook.

Ik heb alle kabels er goed ingedrukt en op de goede plaats en toch wil hij niet.

Wat zou er mis mee kunnen zijn??

Het zou misschien aan de voeding kunnen liggen maar die deed het voor ik dit erin bouwe nog. (300w voeding vergat ik te zeggen ;) )

Weet iemand een oplossing???

• Ocelot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-08-2011

Ocelot

What The Frag?

Heb je al een andere voeding geprobeerd? Het kan misschien toch aan de voeding liggen..... (AXP + GF4 vreet veel WATT's)

System Specs

• bolluserectus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:05
cmos gereset?

Actions speak louder than words

Verwijderd

Topicstarter
cmos heb ik gereset. (was ik ook vergeten te vermelden :D )

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 21:33

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Heb ik ook gehad met oude hardware van mijn pa. Werkend uit zijn kast gekomen en in nieuwe kast gezet en wilde niet meer. Mobo dood.

Zou best kunnen dat je mobo dus een DOA is (als ie nieuw was), anders is ie misschien met nieuwe hardware erin zetten overleden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je de troubleshooter onderaan op Technische PMG FAQ eigenlijk wel gelezen :?

Ik het vervolg dus eerst de FAQ's van desbetreffende subforum lezen eer je een topic wil openen. Zie voor de details ook de FAQ Forumgedrag :)

Overigens, ik denk dat je toe bent aan een nieuwe voeding.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.