Verwijderd
ik weet wel waar het is maar hoe je er kan komen geen ideeCU2morO schreef op 08 oktober 2002 @ 18:25:
ik wilde graag weten waar in dat film theater de "super secret film save" is die ik nodig heb voor de optinele missie (dus niet de kluis achter het schilderij op de bovenste verdieping)
bij de boiler in de kelder zit een gat in de muur, daarachter zit die secret film archive.
heb nu al de hele bioscoop overhoop gehaald en dwaal al 3 uur daarin rond, zie echter niks.
mischien heeft het iets te maken met die 4 lampen boven de spiegel die je uit kan draaien ? geheime ingang ofzo..
in de keuken staat koffiepot, in de kamer een koffie bekerVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 16:03:
Ik zit in dat level waarin je de piloot moet bevrijden en de explosieven van het vliegtuig moet uitschakelen. Dat is allemaal gelukt, maar hoe help ik die piloot aan koffie? Hij zit wel voortdurend te zuipen, maar daar wordt ie niet echt rustig van
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Dat is het 'm nou juist....ik kan die koffiepot nergens vindentwiekert schreef op 11 oktober 2002 @ 16:05:
[...]
in de keuken staat koffiepot, in de kamer een koffie beker
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat gebouw naast dat vat waar je een bom kunt plaatsen, dus als je het level begint, rechtdoor het hek uit, en dan staat het gebouw linksvoor je.Willybubba schreef op 11 oktober 2002 @ 18:20:
En ik vind de suiker niet. Die keuken, is dat dat gebouw recht tegenover de ingang of heb ik een keuken gemist? Want de suiker is bij mij iig NIET daar...
Sterker nog... ik kan het elektrisch hek geeneens vinden...
je moet 3 bommen plaatsenWillybubba schreef op 11 oktober 2002 @ 19:43:
Uhm. Nu weet ik het dus helemaal niet meer. Dat gebouw bij dat vat...? Welk vat...? Ik weet wel dat je dat vat moet opblazen, maar ik geloof dat ik nu toch echt blind wordt ofzo, want ik kan dat vat niet vinden, en het gebouw dus ook niet. Bedoel je die twee grote raffinaderij-toren-dingen? Want daar kan ik weer geen bom plaatsen... En die soldaten blijven maar respawnen.
Sterker nog... ik kan het elektrisch hek geeneens vinden...
1: het hek bij de ingang
2: raffinaderij torens
3: een of andere ketel
de 1e 2 heb je al gevonden.
als je voor het hek staat waar daarna die 2 torens staan kijk je naar rechts. daar zit een hek. als je daar door heen gaat kom je bij het 2e kamp gedeelte. het elektrisch hek zit daar en de plaats voor de derde bom
Verwijderd
Die Rus zit daar maar te wachten, ik zoek me verrot....maar geen koffiepot
In de keuken direct links op ooghoogte.Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 21:35:
Kan iemand mij nou vertellen waar ik in hemelsnaam die koffiepot kan vinden?
Ik zit nu een beetje vast in level "Armstrong in peril". Ik zie wel die 4 afsluiters maar wat moet ik ondernemen om Armstrong te redden?
Leuke lamp, overigens !!
Verwijderd
Dan zit ik toch in de verkeerde keuken!! Er staan: een kachel, aanrecht met 6 laden met daarop 2 kannen en een verbanddoos, daarboven een kast met 2 deuren, een gootsteen met 2 kranen en er hangen wat rekken aan de muur maar nergens een koffiekan te vindenSmallblock schreef op 12 oktober 2002 @ 03:09:
[...]
In de keuken direct links op ooghoogte.
Ik zit nu een beetje vast in level "Armstrong in peril". Ik zie wel die 4 afsluiters maar wat moet ik ondernemen om Armstrong te redden?
Edit: dit wordt te gek......heb maar even een cheat gebruikt om level verder te komen
als ik het me goed herinner zou die koffiepot op de kachel moeten staan, of vlak ernaastVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 09:58:
[...]
Dan zit ik toch in de verkeerde keuken!! Er staan: een kachel, aanrecht met 6 laden met daarop 2 kannen en een verbanddoos, daarboven een kast met 2 deuren, een gootsteen met 2 kranen en er hangen wat rekken aan de muur maar nergens een koffiekan te vinden
Edit: dit wordt te gek......heb maar even een cheat gebruikt om level verder te komen
ik heb het trouwens andersom gedaan, eerst koffie gegeven en daarna het vliegtuig gered. dat zegt die rus namelijk ook na de koffie 'you save plane, i'll drink coffee.
Verwijderd
Oke....ga ik dat toch nog eens proberen.....andere volgorde, dat zal het zijntwiekert schreef op 12 oktober 2002 @ 13:19:
[...]
als ik het me goed herinner zou die koffiepot op de kachel moeten staan, of vlak ernaast.
ik heb het trouwens andersom gedaan, eerst koffie gegeven en daarna het vliegtuig gered. dat zegt die rus namelijk ook na de koffie 'you save plane, i'll drink coffee.
nu zie ik trouwens ook het nut van dat punten systeem in: je kan die punten gebruiken om stealth, markmanship op te waarderen. best goed gevonden
Verwijderd
Powerstaion is opgeblazen btw...verders weet ik niet wat ik nog moet doen.
Verwijderd
Loop die keuken in, loop door naar de achterkant. Draai 180 graden. Volgens mij zie je dan een metalen koffiepot. Ik het nu alleen niet checken.Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 21:35:
Kan iemand mij nou vertellen waar ik in hemelsnaam die koffiepot kan vinden?
*SPOILER*
check de stoelen op de voorste rij
*/SPOILER*
Verwijderd
Verwijderd
nimo opnieuw installen zonder de desbetreffende sound codec... maar welke dat is mag joost wetenVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 21:38:
Ik speel het gewoon zonder geluid in de cutscenes. Ik ga Nimo echt niet uninstallen. Ik kijk meer films dan dat ik nolf speel en dan is Nimo best handig. Is er geen manier waarmee je, EN nimo kan houden, en geluid hebben?
Fraunhoffer MP3 codec ofzo...degene die dus ook in Divx 3.11a zit verwerktCU2morO schreef op 12 oktober 2002 @ 23:52:
[...]
nimo opnieuw installen zonder de desbetreffende sound codec... maar welke dat is mag joost weten
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
nee op cd1 staat WMFADIST.exe wat die codec dus installeerdCU2morO schreef op 13 oktober 2002 @ 00:23:
oh nee, je moet toch NOLF2 overnieuw installen dan, omdat hij die codec opnieuw moet hebben van nolf2
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
waar ik met het vliegtuig geland ben
nou staat er naast het huis een scooter hoe kom ik aan brandstof?
ja ik heb hem (al)
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
als je dat huisje ziet waar wat spul in ligt daar verder achter kun je ook lopenjoostve schreef op 13 oktober 2002 @ 11:52:
ik zit in level 3 geloof ik
waar ik met het vliegtuig geland ben
nou staat er naast het huis een scooter hoe kom ik aan brandstof?
ga daar maar es heen dan kom je vanzelf wel iets tegen
Eerst ergens een emmer op de grond oppakken, en dan naar een pompje lopen dat ergens in de hoek staat.sewer schreef op 13 oktober 2002 @ 13:41:
Ik zit vast in chapter 10 (eerste level met die supersoldiers op straat). Ik moet een vuur blussen, maar waar haal ik water vandaan?
Ik kom alleen overal elektriciteit tegen waar ik aan dood ga
als je de uitgang zoekt: die zit in de badkamer waar de muur kapot is (en deur geblokkeerd) . 1e verdieping.IceStorm schreef op 13 oktober 2002 @ 13:46:
Hmm, ik kom net uit dat huis van die dubbel spion / James Bond wannabealleen nou weet ik niet welke kant ik op moet
. En ik kan niet echt goed kijken want door al die ninja's/storm schokt mijn beeld nogal.
Verwijderd
je hebt helemaal gelijk, ik heb niet goed gelezenVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 14:08:
Hij zegt dat hij net uit het huis komt. Het lijkt me dat ie de uitgang al heeft gevonden. Ik ben op dat punt gister gestopt. Wel erg vervelend van infini-spawn vijanden...
bij dat level kan je niet veel meer doen dan een beetje tussen de woonwagens doorrennen en ninjas neerschieten tot de 'grote baas' te voor schijn komt
Level 6 bedoel je? Dat is een ongeloof shitlevel (en moeilijk), je moet inderdaad gewoon wat rondrennen (je kunt nergens naar binnen) en zoeken naar health en ammo.IceStorm schreef op 13 oktober 2002 @ 13:46:
Hmm, ik kom net uit dat huis van die dubbel spion / James Bond wannabealleen nou weet ik niet welke kant ik op moet
. En ik kan niet echt goed kijken want door al die ninja's/storm schokt mijn beeld nogal.
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 14:08:
Hij zegt dat hij net uit het huis komt. Het lijkt me dat ie de uitgang al heeft gevonden. Ik ben op dat punt gister gestopt. Wel erg vervelend van infini-spawn vijanden...
Ja ik heb een hekel aan vijanden die 'zomaar' spawnen.
Maar ok, ik ren wel wat rond....
Ik moet Armstrong redden, hij zit in de lower decks in een "Super Soldier pod". Maar ik kan niets vinden, alleen 2 gesloten deuren die alleen werken op voice. Wat moet ik hier doen?
Hier een plaatje waar ik zit, dit is de kamer waar die robots gemaakt worden:
ff goed zoeken naar een bandje ik weet niet meer waar die pcies ligt.sewer schreef op 13 oktober 2002 @ 15:38:
Hhhm, ik zit nu alweer een tijdje vast in level 12 (onderwater complex), het stukje nadat je de manual 2.0 van de supercomputer hebt.
Ik moet Armstrong redden, hij zit in de lower decks in een "Super Soldier pod". Maar ik kan niets vinden, alleen 2 gesloten deuren die alleen werken op voice. Wat moet ik hier doen?
Hier een plaatje waar ik zit, dit is de kamer waar die robots gemaakt worden:
[afbeelding]
maar op dat bandje staat een stem van een gast waarmee die ene deur wel open kan
Verwijderd
ik zit nu in chapter 15 en heb het idee dat ik het al bijna heb uitgespeeld
Verwijderd
Misschien staat het ergens op papier mr waar kan ik dat vinden?
ik moet er bijna van huilen
ik het al gevonde, murphy's law gaat weer eens op
Verwijderd
edit/ Laat maar heb het al gevonden, wist met mijn stomme kop niet dat ik die suiker in de machine voor het electrische hek moest gooien. domdomdom. /Edit
Verwijderd
als ik doorloop kom ik bij een ruine uit waar het barst van die supersoldiers en als ik daar voorbij loop kom ik weer bij het kasteel uit...
help!
je moet al die super soldiers verslaanVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 13:48:
Ik zit vast in het level "fate of khios" (oid). Ik begin bij het kasteel, loop naar beneden, blaas die rots op en dan?
als ik doorloop kom ik bij een ruine uit waar het barst van die supersoldiers en als ik daar voorbij loop kom ik weer bij het kasteel uit...
help!
hoe? makkelijk bij die rots die je opgeblazen hebt vind je va die anti super soldier kogels toch? schiet eerst een tijdje op de desbetreffende SSoldier tot hij begint te roken en dan snel met je utility launcher die ASS kogel op hem vuren en dat bij alle 8 doen.
daarne krijg je nog een soort van "eindbaas" nog een SSoldier maar dan die die rooie stralen schiet gewoon op dezelfde manier doen
opeens leeft die dimitri ook weer
die je pas nog in het lava reed
Verwijderd
bedankt voor het advies! ik heb het spel nu uitgespeeld. Het is wel erg kort. lijkt max payne wel: goed spel, mooie graphics maar veel te kort
Verwijderd
Ik zie er geen logica in als ik bekijk wat er gebeurd of met de lampjes bovenin (allemaal rood, op eentje na die groen is?) om er voorbij te komen, ik kom wel voorbij het eerste plateau-tje door erop te blijven staan als je hem eerst als de spikes naar beneden zijn ingedrukt houdt (erop blijft staan) ... maar dan kom ik weer niet verder zonder geplet te worden! Heb al een keer of 30 geprobeerd inmiddels maar ik kom er stomgenoeg niet uit.
Wie kan mij aan de oplossing helpen?
joostve schreef op 15 oktober 2002 @ 15:43:
ik vind het maar een raar einde
opeens leeft die dimitri ook weer
die je pas nog in het lava reed
maar je hebt dus niet goed opgelet
wat ik deed was op die eerste gaan staan zodat de rest van die spikes naar beneden zouden vallen en met dat diegene voor je omhoog gaat ben ik als een gek gaan rennen en heb et net op et nippertje gehaaldVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:40:
Ik heb even een probleempje met voorbij die kamer met die spikes aan het plafond te komen.
Ik zie er geen logica in als ik bekijk wat er gebeurd of met de lampjes bovenin (allemaal rood, op eentje na die groen is?) om er voorbij te komen, ik kom wel voorbij het eerste plateau-tje door erop te blijven staan als je hem eerst als de spikes naar beneden zijn ingedrukt houdt (erop blijft staan) ... maar dan kom ik weer niet verder zonder geplet te worden! Heb al een keer of 30 geprobeerd inmiddels maar ik kom er stomgenoeg niet uit.
Wie kan mij aan de oplossing helpen?
Verwijderd
Ja dat is het! Effe een heel stukkie simpeler dan verwacht, zo gaat dat vaak he.Jaguar645 schreef op 15 oktober 2002 @ 17:03:
[...]
wat ik deed was op die eerste gaan staan zodat de rest van die spikes naar beneden zouden vallen en met dat diegene voor je omhoog gaat ben ik als een gek gaan rennen en heb et net op et nippertje gehaaldwie weet werkt het wel weer... try it!
Bedankt!
eerst naar rechts dan rechtdoor en naar links
de truuk was om zo'n kaars te draaien zodat dat plavond niet naar beneden kwam
als je een stukje verder wilt moet je de kaars weer terug draaien en snel de volgende kaars omdraaien
15, volgens mijVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 14:29:
Hoeveel chapters zijn er nou??
Verwijderd
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 17:03:
In chapter 6 moet ik Isako verslaan maar die heb ik maar 1 keer gezien en daarna is ze nergens meer verschenen, hoe en waar kan ik haar vinden want zo kan ik haar uiteraard nooit verslaan
Ze vlucht een van die trailers in
Verwijderd
In Chapter 12 bij de onderzeeer moet ik of een of andere form hebben voor de supercomputer, of een pasje / decoder zodat ik een deur kan openmaken.
Iemand enig idee?
en later moet je er nog één hebben en die heeft een scientist bij zich (dacht ik)
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
(ik ben idd een slimmerd
Scheur maar een beetje heen en weer met de sneeuwscooter maar kom niet verder.
E zit een hek dicht?!
Iemand?
met je decoderVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:53:
He hoe decode je die stomme briefjes ?
gewoon met de action knop op die briefjes klikken (wel inhouden dan)
het kan alleen als je die decoder hebt
als het goed is heb je onderweg een map opgepaktBoerenkool schreef op 17 oktober 2002 @ 20:25:
Ik zit vast in level 3
Scheur maar een beetje heen en weer met de sneeuwscooter maar kom niet verder.
E zit een hek dicht?!
Iemand?
bekijk die ff
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
en toch ook leuker
vooral die verhalen die je allemaal kon afluisteren tussen 2 personen
ik vond nolf2 helemaal niets minder hebben met die verhalen hoor.joostve schreef op 18 oktober 2002 @ 11:13:
ja man nolf 1 was naar mijn idee 2x zo lang
en toch ook leuker
vooral die verhalen die je allemaal kon afluisteren tussen 2 personen
vooral dat gesprek tussen 2 HARM mensen waarvan er één vond dat zijn lach niet crimineel genoeg was. dat gesprek duurde zowat 2 minuten waarin hij valser probeerde te lachen met tips van die ander.
ik vergelijking met nolf1 heb ik niets gemist hoor
Verwijderd
toch gewoon de weg terug volgen ?Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 14:54:
Hier zit ik dus vast, ik heb de info al maar nu moet ik ontsnappen
[afbeelding]
Verwijderd
Dat ken niet want er zitten in een keer tralies voor de deuren waar je vandaan komt
shirtje wassen ?? ik volg je niet
ben ik nu zo dom
Waar was je een shirt? (of waar gooit je moeder een vuil shirt in
Die was echt gaafvooral dat gesprek tussen 2 HARM mensen waarvan er één vond dat zijn lach niet crimineel genoeg was. dat gesprek duurde zowat 2 minuten waarin hij valser probeerde te lachen met tips van die ander
Ik vond het gesprek tussen de 2 gozers over het artifical lava ook errug gaaf
* IceStorm heeft hem net uitgespeelt btw
ik dacht echt dat je een stukje terug moest en dan zou er vanzelf een cutscene beginnenVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 18:47:
[...]
Dat ken niet want er zitten in een keer tralies voor de deuren waar je vandaan komt
shirtje wassen ?? ik volg je niet![]()
ben ik nu zo dom
probeer nog maar eens
maak desnoods nog een paar screenies
Verwijderd
Verwijderd
Maakt ook niet uit of ik nou in 800x600 of 1280x960 draai of welke settings ik aan of uitvink bij performance/display. Draait allemaal even schokkerig. De eerste levels ging nog wel goed, vreemd genoeg.
Meer mensen die dit hebben?
Verwijderd
bv inventorie
druk dan gewoon weer 2x op de i knop (het menu in en uit) en hij draait weer als voorheen
(bij mij was dit vaak de oplossing)
sorry ik bedoel de P knop
Verwijderd
nee hoor blijft stotteren af en toe ligt toch echt niet aan mijn spec : P4 2400A, (4x133mHz) 512 MB (354mHz) =2x177mHz, Gf4 ti-4600 128mb, update 1.1 helpt niet, ze moeten maar snel een nieuwe update brengenjoostve schreef op 19 oktober 2002 @ 22:42:
ja klopt meestal gebeurd dit wanneer je uit een menu komt
bv inventorie
druk dan gewoon weer 2x op de i knop (het menu in en uit) en hij draait weer als voorheen
(bij mij was dit vaak de oplossing)
EN???? veranderd het wat???
Verwijderd
Op mijn PIII 1000, gf2, 394 ram brakke barrel loopt het op 1024x768 met alle detais HIGH gewoon lekker hoor.... (alle fsaa uit maar daar heb je toch niks aan)
Probeer eens wat te kloten met je vidkaart settings.. je doet toch ECHT iets heel erg fout.
Probeer eens te switchen tussen vsync, wbuffers/zbuffers enz enz (anisotropische filters uit/aan)
Dat deed ik ook en opeens liep het als een trein met alles high (nouja soms schokt het een beetje, maar dat mag ook wel voor zo'n nieuwe game op mijn pc)
-edit-
Ik vind dit deel VEEL minder leuk dan deel 1. Alleen de gfx zijn beter en dat maakt een spel toch echt niet. Missies minder leuk, verhaal minder goed, minder humor, geen leuke nieuwe gadgets, enz enz enz...
Siberië is SAAI, India nog veel saaier...
Maarja das het verhaal van alle nieuwe spellen... mooie gfx en een fatsoenlijk verhaal enzo ho maar.. Ook die skills dingen heb je geen FUCK aan en zijn totaal niet boeiend.
Ik hoop dat ik uberhaupt eht eind van het spel haal... wat een saaie bedoeling. Jammer want ik had er juist zo'n zin in na deel 1 en al maaaaanden geen leuke shooters meer op de gamemarkt.
Verwijderd
Ik draai nu op 1024x768 high detail, filtering uit en zo, FSAA uit, en nu loopt die redelijk, plus er zijn meer mensen met goeie configs die veel stotteren in het spel hebben.
Het ene punt loopt die supersnel (hoe snel weet ik niet want ik weet nog niet hoe je je fps kan zien in nolf2 iemand ?????
Trouwens ik vind deze game wel heel leuk ondanks alles, vooral dat stuk met die wervelwind vond ik heel gaaf, vind hem wel standaard iets te makkelijk, maarja das zo verholpen
Verwijderd
Deze gozer wilt een password van me :

Die heb ik dus niet, toen uiteindelijk kwam ik er achter dat ik een bug op deze telefoon kan plakken :

maarre en nu ? hoe ken ik die bug gebruiken dan
oh ja er staat in dezelfde kamer waar de telefoon staat ook een kluis waar ik geen sleutel van heb .
dan zeggen ze het password
ja maar op je GF2 tje mis je wel een hele boel (maarja dat weten alleen de GF3, 4 bezittersVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:49:
Lol
Op mijn PIII 1000, gf2, 394 ram brakke barrel loopt het op 1024x768 met alle detais HIGH gewoon lekker hoor.... (alle fsaa uit maar daar heb je toch niks aan)
Probeer eens wat te kloten met je vidkaart settings.. je doet toch ECHT iets heel erg fout.
trouwens ik geloof er geen bal van dat hij HELEMAAL vloeiend draait
ps: probeer 2x op p te drukken als je spel stotterd
Verwijderd
Mischien domme vraag hoor, maar waarmee luister ik hem dan af ?joostve schreef op 20 oktober 2002 @ 17:39:
je moet die vent afluisteren die naar die telefoon komt lopen
dan zeggen ze het password
dan wachten
als het goed is heb je hem al zien lopen in het dorp, hij loopt naar zijn huis toe, wees hem dus voor
zodra hij binnen komt gaat de telefoon daarna gaat hij pitten en kan jij het gesprek terug luisteren door die bug weer te pakken
Verwijderd
Dan moet je de 1.1 patch eens proberen, hielp bij mij geen zak , maar goed, hoort wel problemen met geluid op te lossenTermi schreef op 20 oktober 2002 @ 18:05:
Hmzz, bij mij lopen de stemmen nog niet zoZe zeggen niks eigenlijk
, af en toe een zinnetje maar muziek doet het wel
EN kan het spel geen 16 bits kleuren
, want ik heb 10x zo liever 1024*768*16 dan 800*600*32
.
Verwijderd
Ik heb project Omega afgehandeld en moet terug naar de air plane.
Ik zit vast in het gedeelte waar je ook begint in het russische kamp.
Hoe kom ik voorbij het hek?
Ik sta dus buiten, bij het beginhek.
De plek is helemaal omringd door hekken.
Er zit wel een schans, misschien die gebruiken?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 20:26 ]
ja, met je snowscooter kun je een schans (sneeuwbult) nemen,Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 20:19:
Ik zit vast in chapter 4, night fire.
Ik heb project Omega afgehandeld en moet terug naar de air plane.
Ik zit vast in het gedeelte waar je ook begint in het russische kamp.
Hoe kom ik voorbij het hek?
Ik sta dus buiten, bij het beginhek.
De plek is helemaal omringd door hekken.
Er zit wel een schans, misschien die gebruiken?
ik meen aan de linkerkant net buiten de opgeblazen poort als ik het mij goed herinner