mozilla waar breng je me nou?

Pagina: 1
Acties:

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
steeds regelmatiger kom ik en mijn browser, netschaap voor linux, bij een witte pagina met het volgende opschrift uit:

Bootcamp MCSE en MCSA bij BVO Training Center. Dit jaar nog je certificaat op de manier die het beste bij jou past. lees meer..

de tweakers pagina wordt netjes opgebouwd en op een of andere vage manier refreshed de boel en kom ik daar uit... hoe kom da?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:45

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Effe cache leeggooien en opnieuw proberen...
Lijkt op een banner...

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
ik zit nu op school met de "echte" mozilla, precies hetzelfde cache al een keer gedropped...

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Welke versie gebruik je en welk OS?
(Dat wil namelijk nog wel eens helpen om het probleem op te lossen :P )

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Ik gebruik ook uitsluitend mozilla (onder zowel windows als linux) maar ben het probleem eigenlijk nog nooit tegengekomen :? Dus wat meer details zouden wel handig kunnen zijn :)

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
Op dit moment gebruik ik Netscape 6.2.2 Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.4.1) Gecko/20020314 Netscape6/6.2.2 en op school gebruik ik Mozilla 1.0. Vandaag heb ik het berichtje nog niet meegemaakt... maar gisteravond en vanmorgen was het bij iedere keer www.tweakers.net raak.
Linux: 2.4.18, LFS

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

mm, ik zou je versie thuis eens updaten. Misschien dat dat het probleem is?? (je gebruikt thuis namelijk 0.9.4.1 :o )
Overigens, hier heb ik nergens last van (Mozilla 1.2a, Linux 2.4.18)

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Topicstarter
jah kan best... maar waarom gaat mozilla/netscape uberhaupt een pagina refreshen?

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Omdat dat gewoon gebeurd. Dat kun je instellen in je profiel. Anders zou je de hele dag geen nieuw nieuws meer zien 8)7

Pagina: 1