Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Effe cache leeggooien en opnieuw proberen...
Lijkt op een banner...
Lijkt op een banner...
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
ik zit nu op school met de "echte" mozilla, precies hetzelfde cache al een keer gedropped...
Welke versie gebruik je en welk OS?
(Dat wil namelijk nog wel eens helpen om het probleem op te lossen
)
(Dat wil namelijk nog wel eens helpen om het probleem op te lossen
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik gebruik ook uitsluitend mozilla (onder zowel windows als linux) maar ben het probleem eigenlijk nog nooit tegengekomen
Dus wat meer details zouden wel handig kunnen zijn
Op dit moment gebruik ik Netscape 6.2.2 Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:0.9.4.1) Gecko/20020314 Netscape6/6.2.2 en op school gebruik ik Mozilla 1.0. Vandaag heb ik het berichtje nog niet meegemaakt... maar gisteravond en vanmorgen was het bij iedere keer www.tweakers.net raak.
Linux: 2.4.18, LFS
Linux: 2.4.18, LFS
mm, ik zou je versie thuis eens updaten. Misschien dat dat het probleem is?? (je gebruikt thuis namelijk 0.9.4.1
)
Overigens, hier heb ik nergens last van (Mozilla 1.2a, Linux 2.4.18)
Overigens, hier heb ik nergens last van (Mozilla 1.2a, Linux 2.4.18)
jah kan best... maar waarom gaat mozilla/netscape uberhaupt een pagina refreshen?
Omdat dat gewoon gebeurd. Dat kun je instellen in je profiel. Anders zou je de hele dag geen nieuw nieuws meer zien
Pagina: 1