[kabelmodem]verhuizen zonder extra kosten?

Pagina: 1
Acties:

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 16:48

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Topicstarter
Ik heb dus een kabelmodem van Casema en ik ga denk ik volgende maand verhuizen.
Nu zag ik dat verhuiskosten 68,- zijn.
Er moet dus een kastje ontkoppeld worden bij mij thuis en in dat andere huis weer aan de muur gezet worden.
Ik denk dat ik dat zelf ook wel kan, maar zullen ze dat toelaten?
Zijn er hier mensen met ervaring op dit gebied?
Of zijn er hier mensen die bij Casema werken???(die mij dus kunnen "helpen")
Ik ga ook via mijn werk proberen het gratis voor elkaar te krijgen wat 68,- vind ik bullshit voor zoiets stoms.

(werk bij Elektro-huishoud-zaak)
Ik merk het wel of het kan.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:46

WHiZZi

Museumdirecteurtje

uhm.. Je kan het zelf.. Maar vergeet niet dat op de lokatie waar je komt te wonen ook Casema beschikbaar moet zijn.
En ik denk dat ze daar makkelijk achter komen... Je pakt spontaan een andere poort op de router, welke misschien niet eens ingesteld staat...

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:02

talin

ES-MA

ik heb het bij chello ( ik weet het , is een andere firma maar mischien heb je er wat aan ) als volgd gedaan :

ik moest uit oude huis naar nieuw huis en 3 maand later naar nieuw eigen huis .
dus 2 x verhuizen .

1ste x verhuizen , niet verteld aan chello , ( was ook maar 500 meter , ouders hadden nieuwe huis laten bouwen in het dorp zelf ) , zelf verhuisd , alles werkt !

2de x verhuisd , naar eigen huis , alles megenomen aangesloten , alles werkt , briefje richting chello , adreswijziging .

nix aan de hand , we komen alleen ff controleren .
2 maand later staat er iemand op de stoep van extern bedrijf om te komen controleren , heb em mn netwerk laten zien en mn freesco router .

oftewel : doet alles het ? en hij heeft koffie gehad , en klaar was kees/talin .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 16:48

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Topicstarter
Tja het is vaag bij Casema...maar ja dat is al lang bekend hier.
Ze willen bv ook niet als ik wegga dat mijn pa mijn abbo op zijn naam zet, mag niet ???
Maar ja hoe gaan ze reageren als ik mijn adres opeens anders doorgeef >:)

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:50
talin schreef op 04 oktober 2002 @ 00:59:
ik heb het bij chello ( ik weet het , is een andere firma maar mischien heb je er wat aan ) als volgd gedaan :

ik moest uit oude huis naar nieuw huis en 3 maand later naar nieuw eigen huis .
dus 2 x verhuizen .

1ste x verhuizen , niet verteld aan chello , ( was ook maar 500 meter , ouders hadden nieuwe huis laten bouwen in het dorp zelf ) , zelf verhuisd , alles werkt !

2de x verhuisd , naar eigen huis , alles megenomen aangesloten , alles werkt , briefje richting chello , adreswijziging .

nix aan de hand , we komen alleen ff controleren .
2 maand later staat er iemand op de stoep van extern bedrijf om te komen controleren , heb em mn netwerk laten zien en mn freesco router .

oftewel : doet alles het ? en hij heeft koffie gehad , en klaar was kees/talin .
Kortom: Zolang je in dezelfde buurt blijft (zelfde comcontroller) dan werkt het overal ;)

Kennis van mij heeft onlangs uit een (nog te slopen) woning een com21 gehaald... Die hing er nog, was nooit opgehaald door chello, EN was nog actief.....

die lul gaat nu een trunk bouwen, en dubbelhard downen (tot chello het merkt)