Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.
Herstel, ik bedoel natuurlijk Maxtor. Over mijn Matrox G400 Tjap Tjoy Pekingeend "zijn die &%$^ drivers soms in een sociale werkplaats geschreven" zal ik het maar niet hebben ;-)warnas schreef op 04 oktober 2002 @ 00:08:
Nu heb ik zelf Quantum afgezworen, omdat ik inmiddels 3 Fireballs kapot heb zien/horen gaan (en niet allemaal in mijn eigen machine) en ben erg tevreden over Matrox.
Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.
ik weet niet wat je nu verwacht maar je gaat een topic vol met verschillende meningen krijgen omdat voor iedere goede ervaring wel evenveel slechte ervaringen zullen zijn.
Hier schiet je dus niets mee op.Persoonlijk heb ik de afgelopen 3 maanden 2 maxtor's (ik neem aan dat je maxtor bedoeld ipv matrox) terug moeten sturen, dus....
Hier schiet je dus niets mee op.Persoonlijk heb ik de afgelopen 3 maanden 2 maxtor's (ik neem aan dat je maxtor bedoeld ipv matrox) terug moeten sturen, dus....
tja hier slechte ervaring met IBM (als ge 90% uitval hebt op HD...)
en nog geen enkele uitval gehad met Maxtors
dus voor mij blijft het maxtor
en nog geen enkele uitval gehad met Maxtors
dus voor mij blijft het maxtor
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Verwijderd
Dit is een kansloos topic volgens mij. Er zijn op GoT/Google/Tom's hardware etc etc. genoeg vergelijkingen/benchmarks te vinden. Op deze manier krijg je alleen maar 10.000 uiteenlopende en niet verifieerbare meningen..
Maxtor en Seagate..
Dit wordt overigens idd een opsomtopic....ben benieuwd hoe lang ie t volhoudt
Dit wordt overigens idd een opsomtopic....ben benieuwd hoe lang ie t volhoudt
Everytime I suffer I become a better man because of it
je zegt het allemaal zelf, mag wat kosten, moet betrouwbaar zijn, liefst SCSI, SCSI TADAAAAAAA! Dan maakt het verder niet zo heel veel uit welke je neemt.
Ik zou geen IDE in een server zetten als het budget scsi het toelaat
Ik zou geen IDE in een server zetten als het budget scsi het toelaat
ibm = 1 stuk, 2e draait xp op dit moment op (no probs, en snel)
maxtor = 1 stuk, deed t redelijk, langzamer dan ibm
quantom = 1 stuk, never again
seagate = nieuweste hd in systeem naast de ibm, perfect, niet snel maar wel stabiel
samsung = strange, old and still working
maxtor = 1 stuk, deed t redelijk, langzamer dan ibm
quantom = 1 stuk, never again
seagate = nieuweste hd in systeem naast de ibm, perfect, niet snel maar wel stabiel
samsung = strange, old and still working
Ik heb hier niks aan toe te voegen. Zoveel harddisks, zoveel meningen..Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 00:18:
Dit is een kansloos topic volgens mij. Er zijn op GoT/Google/Tom's hardware etc etc. genoeg vergelijkingen/benchmarks te vinden. Op deze manier krijg je alleen maar 10.000 uiteenlopende en niet verifieerbare meningen..
Lees als Tweaker zijnde eens een paar reviews, vergelijk de scores, features, specs, prijzen, etc, etc.. Searchen op GoT naar probleemgevallen kan ook erg informatief zijn. Het is ondoenlijk om te zeggen welk merk/type betrouwbaar is, je zult geen eenduidig antwoord krijgen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()