Toon posts:

[Gallery] Pagina aanmaken werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer als ik mijn Gallery pagina wil wijzigen (ook al voeg ik alleen een plaatje toe) en ik mep op ok krijg ik dit:

My.Tweakers.net / Profiel wijzigen

Het email-adres kan niet gewijzigd worden naar 'edschouten@home.nl omdat dit adres reeds door een andere user in gebruik is. Ga terug naar de vorige pagina en vul een ander email-adres in.

Dit kan kloppen, want ik had eerst het account BasjeBanaantje op edschouten@hotmail.com en toen EdSchouten op edschouten@home.nl en ik heb dit doorgegeven om mijn aantal posts te redden :)

Verwijderd

Topicstarter
Owja, ik heb net ook gekeken, en het is dus ook zo dat mijn karmapunten altijd op 0 blijft steken. Als ik een bericht post zie ik altijd 13 staan, die blijft ook altijd steken. Hoe los ik dit op? Ik kan nu namelijk helemaal niks posten in de Shop Survey enzo. Ik had laatst ook een bericht gestuurd waar ik 3 punten winst op had gemaakt, die zijn er ook niet bijgeteld.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je dubbele mailadres is opgelost. Je karma is nog steeds -60, dus het zal nog wel even duren voordat dat hersteld is. Een +3 reactie posten betekent niet dat er 3 punten bijkomen :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Maar je Karma is toch als je goeie posts maakt enzo??? Niet opschepperig, maar ik denk dat dat fout is!!! Hoe komt dat dan zo laag als ik vragen mag?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:24:
Maar je Karma is toch als je goeie posts maakt enzo??? Niet opschepperig, maar ik denk dat dat fout is!!! Hoe komt dat dan zo laag als ik vragen mag?

Door alle -1 reacties die jij hebt gepost

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik nog ff 20 posts maak en 3+ haal (gewoon goed doen) kan ik weer alles doen op T.net? Hoe kan het trouwens dat een negatief karma niet weergegeven wordt?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 18:21:
dus als ik nog ff 20 posts maak en 3+ haal (gewoon goed doen) kan ik weer alles doen op T.net? Hoe kan het trouwens dat een negatief karma niet weergegeven wordt?

Nee, ik quote mezelf: "een +3 reactie posten betekent niet dat er 3 punten bijkomen :)"

http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=33444, daar zie je -60 staan. Dat je dat in je gallery niet ziet lijkt me een bug.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Lees:
Wouter Tinus schreef op 04 oktober 2002 @ 14:47:
Een +3 reactie posten betekent niet dat er 3 punten bijkomen :)
Met 20 reakties ben je er nog niet, een karma van -60 ( :o ) is gewoon heel moeilijk om weg te werken.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
K*t :( Vind ik eigenlijk wel vaag, want op mijn oude name, BasjeBanaantje kon ik wel Shop Survey's enzo doen. Sinds die overstap naar EdSchouten lukte dat eigenlijk niet meer. Kei stom :(

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020

Een negatief karma wordt normaalgesproken aangegeven met behulp van een - teken voor je karma, dus bijvoorbeeld -20.
Lijkt het je trouwens niet verstandiger om gewoon reacties te plaatsen die een positieve score krijgen? Op die manier kun je als je richting een positief karma gaat op een gegeven moment alles weer, en je irriteert er wat minder mensen mee :)

edit:
Om je laatste vraag te beantwoorden, met een negatief karma heb je het recht om bepaalde dingen te kunnen doen verspeeld.

en iedereen was me weer eens voor :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 18:29:
K*t :( Vind ik eigenlijk wel vaag, want op mijn oude name, BasjeBanaantje kon ik wel Shop Survey's enzo doen. Sinds die overstap naar EdSchouten lukte dat eigenlijk niet meer. Kei stom :(

Nee, je had het grondig verpest met "BasjeBanaantje" en toen kwam je met je kloon "EdSchouten". "EdSchouten" is toen gebanned en "BasjeBanaantje" werd gewijzigd naar "EdSchouten". M.a.w.: je raakt je verleden hier niet kwijt door een kloon aan te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar wat ik niet vat, is dat ik dat negatieve heb, want ik kon eerder wel gewoon shop surveys plaatsen rond... pak 'm beet juli, maar sinds ik eind augustus kabel heb, lukte het niet meer omdat ik hier korter was als 14 dagen en daarna niet omdat mijn karma negatief was :? Terwijl ik niet echt vette stomme reacties heb geplaatst ofzow. Ik heb toen trouwens ook gemerkt dat ik telkens moest posten met 0 als beginstate. Af en toe werden die zelfs opgekrikt naar 3. Is het dan mogelijk dat anderen op mijn naam zitten ofzow?
Nee, je had het grondig verpest met "BasjeBanaantje" en toen kwam je met je kloon "EdSchouten". "EdSchouten" is toen gebanned en "BasjeBanaantje" werd gewijzigd naar "EdSchouten". M.a.w.: je raakt je verleden hier niet kwijt door een kloon aan te maken.
Dat heet trouwens geen kloon, maar dat heet gewoon 'kabelinternet krijgen met een nieuw e-mail adres en trouwens niet meer de pik hebben op bas en daarom maar meteen denken, ik neem een nieuwe' :S Owja, ik had zelfs aangegeven dat het anders werd, dus zeggen dat ik kloon is zeer onterecht |:(

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je kunt je mailadres gewoon wijzigen, dus dat is geen excuus. Een kloon is een account van iemand die al een account had, ongeacht de reden voor het maken van die tweede account.

Verwijderd

Topicstarter
ow zo :) nu vattikum! je wist mien nieuwe en hernoemt de oude :) maar waar kan ik dan lezen hoe ik het karma kan opkrikken, want ik heb wel gelezen hoe het profile in elkaar zit, maar daar is alleen te lezen wat het is, niet hoe het werkt.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 18:42:
ow zo :) nu vattikum! je wist mien nieuwe en hernoemt de oude :) maar waar kan ik dan lezen hoe ik het karma kan opkrikken, want ik heb wel gelezen hoe het profile in elkaar zit, maar daar is alleen te lezen wat het is, niet hoe het werkt.

Dat heet: op de hoogte zijn van de T.net FAQ en niet zomaar wat gaan blaten in de reacties op de FP

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik weer stoor, maar als mijn karma -60 is, hoe kan het dan 15 zijn als ik reageer:

Je reageert standaard op score 0. Er liggen nog 15 karma punten in je mandje. Je kunt deze gebruiken om de beginscore te verhogen tot maximaal 2. Voor elk niveau hoger worden 2 karma punten in aftrek genomen.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Karma punten is weer iets anders dan Karma :+. Die punten verdien je weer wel door één keer een +3 te halen, maar verlopen ook weer na verloop van tijd. Je overall karma is permanent :).

Pagina: 1