O2 abbo 12,50 voor 500min??

Pagina: 1
Acties:

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45
Ben een beetje op zoek naar leuk abbo voor (toekomstige) foon. Nou zag ik bij o2 dit staan (klik op die 500 voor specs)..

Hier moet haast wel iets achter zitten, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Alle andere belbundels zijn _veel_ duurder en hier kan ik een telefoon van hen bij halen (tegen kostprijs). zelfs op gsm.nl zie ik eig geen betere aanbiedingen..

iemand met ervaring?

Localhost is where the heart is

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:39

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Nee hoor, geen adder. Dat is het nieuwe systeem van O2.

Het verschil zit hem in het feit dat je geen toestelkorting meer krijgt. Bij de bekende abonnementen betaal je zo hoge abokosten omdat daar eigenlijk gewoon de korting van je telefoon in verwerkt zit (ze moeten die bonussen toch ergens van betalen he). Maar omdat die korting weggevallen is, kunnen de abokosten ook flink omlaag. En dat is dus wat O2 gedaan heeft.

Nou ja oke, er is toch één adder(tje?): die 500 belminuten zijn alleen te gebruiken als je belt naar een ander O2-toestel of naar een vast toestel. Niet als je belt naar Vodafone, KPN, D*, Ben of het buitenland.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
belminuten naar vast en O2 mobiel 500
Die 500 minuten zijn alleen maar voor het bellen naar vaste nummers en nummer in het O2 netwerk dus als je een vodafone gsm belt ofzo betaal je alsnog € 0,15 per minuut.. Dus hopen dat je veel mensen kent met 02 of dat je veel vaste nummers belt :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Ik weet niet of het aan mij ligt omdat ik nog wat wakkerder ben dan jij (ik zit in de USA), maar alle addertjes staan als boa's op de site vermeld.

O2 500 is een extra optie op je normale abbo (de O2 - Abonn, die er boven staat)

O2 500 betekent bellen voor 0,01 naar vast en O2 mobieltjes (dus niet de rest).

Geen restminuten meenemen naar volgende maand.

Belminuten in abbo moet je gewoon betalen (0,15 per minuut)

etcetcetcetc

Vind je het nu nog steeds aantrekkelijk??? GA SLAPEN!!!! 8)

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Damn, telaat. Gelukkig zijn er nog wel anderen wakker :9

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

jammer van O2

eerste voert dutchtone. zo'n bagger systeem in.
nou komt O2 met een nog onvoordeliger systeem
als ik nu over zou gaan op O2 ben ik echt veel onvoordeliger uit dan nu met mijn vodafone.
ik zou meer kosten hebben dan dat ik nu heb. en geen telefoon.
terwijl ik dus bij vodafone een mobiel van 190 euro gratis erbij kreeg.

• SilentStorm
vindt ik het eig nog steeds wel meevallen hoor, bel mensen toch wel vaak vast.

Voorwaarden zag ik er al onderstaan, 500 per maand maak ik toch niet op, dus who cares dat ze niet mee gaan :? totaal 12,50 /maand voor 500 minuten gratis (behalve nietO2) vind ik een heel aardige deal. Zo aardig dat ik toch het idee kreeg dat ik wat over het hoofd zag.

Tnx! Kijk ondertussen nog even verder, maar zoals het nu staat ga ik hiervoor :)

[off-topic] usa.. das voor jou nog ergens in de middag (afhankelijk waar in usa) het kan zelfs nog ochtend zijn als je aan de westcoast zit..) anyway slapen komt nog :)
damster schreef op 03 oktober 2002 @ 23:49:
jammer van O2

eerste voert dutchtone. zo'n bagger systeem in.
nou komt O2 met een nog onvoordeliger systeem
als ik nu over zou gaan op O2 ben ik echt veel onvoordeliger uit dan nu met mijn vodafone.
ik zou meer kosten hebben dan dat ik nu heb. en geen telefoon.
terwijl ik dus bij vodafone een mobiel van 190 euro gratis erbij kreeg.
Weet niet wat voor abbo je hebt, maar tis minder dan -zeg- een jaar geleden. Toch zitten er nog heel aardige (in verhouding) aanbiedingen tussen

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

ik heb nu een vodafone 240 minuten. betaal daar 35 euro voor.
en heb een toestel ten waarde van 190 euro (laagste prijs in de prijswatch) dan gratis erbij.

Verwijderd

Waar ik op wacht zijn de nieuwe abo's van O2 met belbundels van meer dan 500 minuten :(
Ik bel namelijk zo'n 2000 minuten per maand en ben echt veel geld kwijt nu bij Vodaphone. Via insiders heb ik gehoord dat O2 binnenkort met nieuwe abo's komt. Onder andere 1 met 60 uur belminuten per maand.

• SilentStorm
succes daarmee ja, 2000 minuten.. en dat terwijl je een computer hebt :P anyway, ik denk dat je dan beter voor een zo laag mogelijk tarief kan dan zoveel mogelijk belminuten (tenzij dit er idd nog van komt) iig succes!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 01:49:
Waar ik op wacht zijn de nieuwe abo's van O2 met belbundels van meer dan 500 minuten :(
Ik bel namelijk zo'n 2000 minuten per maand en ben echt veel geld kwijt nu bij Vodaphone. Via insiders heb ik gehoord dat O2 binnenkort met nieuwe abo's komt. Onder andere 1 met 60 uur belminuten per maand.
die van 60 uur is volgens mij het zakelijk abbonnement
5 euro per maand, geen belminuten
5 euro bijbetalen, gratis officezone(werk alleen naar 02 mobiel dus zoveel heb je er niet aan)
Pagina: 1