Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Een paar dagen lijkt me nogal heel sterk. Betekend dat de mensen die niet gelijk flushen altijd hun blokjes kwijt zijn. Verder staat er bij hun in de FAQ dat de blokjes minimaal 90 dagen blijven staan voordat ze opnieuw worden uitgegeven. Het is wel zo dat ze pas geleden een keer alle nog niet ontvangen blokjes opnieuw zijn gaan uitgeven, ipv te wachten totdat ze allemaal een keer zijn uitgegeven. Maar deze tijd is dus nog altijd meer als die 90 dagen, dus ik zou me niet al te druk maken.
[removed]
lijkt me niet erg logisch, zulke acties om na een paar dagen al weer opnieuw de blokjes te versturen belast de servers heel zwaar.
Tuurlijk willen ze dat je gewoon per dag verstuurd, als een paar honderd man ineens blokjes gaan versturen worden die servers veel zwaarder belast dan normaal.
Ik denk niet dat het zo`n vaart zal lopen. Als je blokje niet ouder zijn dan 30 dagen dan komt het wel goed. (hoop ik
Tuurlijk willen ze dat je gewoon per dag verstuurd, als een paar honderd man ineens blokjes gaan versturen worden die servers veel zwaarder belast dan normaal.
Ik denk niet dat het zo`n vaart zal lopen. Als je blokje niet ouder zijn dan 30 dagen dan komt het wel goed. (hoop ik
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
ehm ik bedoelde weken 
maar ik geloof het idd ook niet helemaal, lijkt me niet echt handig eik... maar we shall see..
maar ik geloof het idd ook niet helemaal, lijkt me niet echt handig eik... maar we shall see..
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Goed bericht, Chakotay. Je bdeolde dus een paar weken. En als je paar een beetje ruim opvat, dan kom je dus op laten we zeggen een week of 13. 
Ik zou alleen proberen zo weinig mogelijk random blokkies te doen. Dat kost je al 19% van je blokjes nu namelijk...
Ik zou alleen proberen zo weinig mogelijk random blokkies te doen. Dat kost je al 19% van je blokjes nu namelijk...
ik d8 al... maar als je gewoon ff back-up van je buff out maakt en de volgende dag weer flushed krijg je zo nog heel wat blokies erbij
Tja hoe dat komt weet ik ook niet. Maar meer blokjes dan je totaal hebt gekraakt krijg je niet. Hooguit dat als je er 10000 hebt geflushed hij er 9000 telt en de keer erna de rest. Hij telt dus geen blokjes dubbel.
[removed]
Pagina: 1