Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 01:51:
Ik had deze boxen ook besteld, maar tijdens het wachten op de levering ben ik gaan zoeken op internet naar reviews: kennelijk is er een groot probleem ivm de woofer: sommige gasten hebben in 1 week tijd 3 opgeblazen setjes terug moeten sturen.
Dit komt heel vaak voor: tè veel mensen klagen er over: in deze tread dus ook 1 geval!
Logitech weet ervan, en doen zeker niet moeilijk met omruilen. Maar na de 3e set begint het vervelend te worden!!!
Ik heb dus ook meteen de order ge-annuleerd en wacht op de opvolger: de Z-680.

Sorry, maar als je deze speakers opblaast moet je toch een serieus gehoorsprobleem hebben en/of niet goed bij je hoofd zijn. Als je deze zover opendraait, dan noem ik dat je reinste buurttereur, laat staan het moment dat je ze kunt opblazen.
andere quote: Hoop niet dat je het over losse componenten hebt anders moet ik het heel erg met je oneens zijn
Duh, koop eens een paar goede losse componenten. Knappe jongen (of meisje) als je onder de 800 euro kunt blijven. En anders heb je heel veel geluk...
En voor de laatste: ik ben geen verkoper, ik ben alleen heel erg tevreden over mijn boxen. Ik zou ze niet willen ruilen voor zo'n kant en klare 5.1 hifisetje dat je bij de lokale hifiboer koopt.