Toon posts:

Logitech Z-560 vraag (+PIC)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende revieuws over deze speakerset gelezen, de mensen wilde nooit meer iets anders. (dit zegt mij niet zoveel) En dat die set een THX certificaat heeft gekregen nog minder.

Maar is het volgens jullie aangeraden om die set te kopen of nie. Ik wil um wel graag alleen ik wil wel weten waar ik me geld aan uitgeef.

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/68.gif

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:56

JT

VETAK y0

Ik hecht geen waarde aan andermans mening tenzij onderbouwd en wanneer ik zeker weet dat het NIET van internet is en idd, certificaat zegt niks. Ook de wattages zeggen niks, echte wattages zijn voor elke satelliet 15 watt en de sub 100.

Maar heb hem toch gekocht...en geen seconde spijt gehad ! Echt mooie setje, strakke bas, mooi, niet fel maar rustig hoog en ook gedetailleerd en ook het midden is nog redelijk aanwezig voor een sub/sat set. Uiteraard is dit oordeel gekeken naar de prijs want hij verslaat natuurlijk niet me Yamaha receiver met Tannoy vloerstaanders :) Maar voor de prijs ist een hele mooie set. Maar hij zal zeker niet onder doen voor de Creative 510D en de Klipsch ProMedia !

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
aha en dat ie maar 4.1 is, maakt da iets uit da je dan je center mist ???

• JT

JT

VETAK y0

Als je achter de pc zit om films te kijken, niet echt, omdat dan je fronts dicht genoeg op elkaar staan om een center te simuleren, maar je had dit ook even kunnen nakijken in Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 17:01

CoolHead621

Enjoy every moment

Het is een geweldige set.... sub is trouwens 188watt RMS vermogen... totale vermogen zit op 400 Watt RMS.
Zeer mooie zware bas uit de sub en mooie hoge tonen uit de kleine speakers

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

• JT

JT

VETAK y0

CoolHead schreef op 03 oktober 2002 @ 23:31:
Het is een geweldige set.... sub is trouwens 188watt RMS vermogen... totale vermogen zit op 400 Watt RMS.
Zeer mooie zware bas uit de sub en mooie hoge tonen uit de kleine speakers
Nee, dat is het niet. Dat zeg ik net, wattages zijn niet echt.
http://www.gamingin3d.com/reviews/z560/main1.shtml

Ecodan warmtepomp

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-08 22:49
Bij de MediaMarkt kan je hem 'beluisteren'. Ik denk dat er nog wel meer winkels zijn waar je ff binnen kan lopen om te horen of je het wat vind. Het gaat er uiteindelijk om hoe jij het vind klinken!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Ik heb hem vandaag binnengekregen. Me 2e set trouwens. Bij de 1e was de sub niet helemaal picobello.
Maar een geluid dat erin zit joh.. Wil je niet weten. Goeie mooie hoge tonen (mijn voorkeur) en een bas om je schoonmoeder een hartverzakking te bezorgen.

Wat mij betreft een absolute aanrader.
Kheb hem nog niet hoger dan 50% gehad qua volume want ik ben bang dat mn zwakke enkelzijdige ramen t niet houden.. :)
Zitten nml al wat scheurtjes in (neit door die speakers trouwens hoor) :D

Systeem Specs

• Occy74
Lees deze review maar eens:
http://www.3dsoundsurge.com/reviews/Z560/

Mocht je trouwens geld en geduld zat hebben wacht dan tot ongeveer eind oktober want dan komt de Z-680 (450 watt, 5.1 dolby) uit.
nieuws: Logitech Z-680 THX speakerset gespot

Systeem Specs

• JT

JT

VETAK y0

Occy74 schreef op 04 oktober 2002 @ 00:29:
Kheb hem nog niet hoger dan 50% gehad qua volume want ik ben bang dat mn zwakke enkelzijdige ramen t niet houden.. :)
Um....hoe heb jij dan gemeten dat ie 7,5 watt naar de satten stuurde en 50 naar de sub ?

Ecodan warmtepomp

• Occy74
JT schreef op 04 oktober 2002 @ 00:35:
[...]

Um....hoe heb jij dan gemeten dat ie 7,5 watt naar de satten stuurde en 50 naar de sub ?
Pardon, hoe wie wat waar lees jij dat ik dan ook maar iets gemeten heb?

Het enige wat ik zeg is dat ik de volumeknop nog maar tot de helft heb gehad en dat dat al snoeihard was..

Sterker nog, kweet niet eens hoe ik dat zou moeten doen.. :9

Systeem Specs

• JT

JT

VETAK y0

Occy74 schreef op 04 oktober 2002 @ 00:38:
[...]

Pardon, hoe wie wat waar lees jij dat ik dan ook maar iets gemeten heb?
Jij zegt volume op 50%. Volume is hoe hard het geluid is. Dat zegt alleen zo weinig want als ik het goed doe dan kan ik m'n Z560 met volumeknop op 100% nog zacht genoeg laten klinken om te kunnen praten.
Het enige wat ik zeg is dat ik de volumeknop nog maar tot de helft heb gehad
Nee, volume en volumeknop zijn 2 dingen :)
en dat dat al snoeihard was..

Sterker nog, kweet niet eens hoe ik dat zou moeten doen.. :9
I know what you mean :D Vooral bij stevige hardstyle is dat suppaaaaah !

Ecodan warmtepomp

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 22:18

themaxter

Bugged..

Even een beetje off-topic vraagje, wat voor aansluitingen heeft deze set als ingang?
Ben namelijk zelf aan het kijken voor het kleine broertje, de z-540 maar weet niet precies wat voor aansluitingen die heeft.

• Occy74
JT schreef op 04 oktober 2002 @ 00:45:
[...]
I know what you mean :D Vooral bij stevige hardstyle is dat suppaaaaah !
Hehe, ja dat bedoel ik ja..
Ik heb trouwens mn windows volume instellingen helemaal voluit staan en regel alles met de volumeknop.
Nou reken dan maar dat dat hard is.. >:) >:) >:)

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
en die sub, kun je de bas er apart van regelen want dat kan ik in die revieuws nergens terugvinden,

owja en heeft ie aparte ingangen voor de rear, stomme vraag misschien maar ik vind het nergens 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 13:17 . Reden: moest nog iets toevoegen ]

• JT

JT

VETAK y0

Occy74 schreef op 04 oktober 2002 @ 00:52:
[...]

Hehe, ja dat bedoel ik ja..
Ik heb trouwens mn windows volume instellingen helemaal voluit staan en regel alles met de volumeknop.
Nou reken dan maar dat dat hard is.. >:) >:) >:)
Ik heb het volume in windows op de helft staan omdat ik anders met de volumeknop niet goed kan regelen hoe hard ie moet alsie 's avonds zacht moet, dan gaatie snel te hard :D
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 13:13:
en die sub, kun je de bas er apart van regelen want dat kan ik in die revieuws nergens terugvinden,

owja en heeft ie aparte ingangen voor de rear, stomme vraag misschien maar ik vind het nergens 8)7
Ja, dat kan en wat denk je zelf, ist een 4 kanaals set als je maar een 2 kanaals ingang hebt ? 8)7

Ecodan warmtepomp

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 10:05
Ik heb nu sinds een maand de z - 560. En ik kan je zeggen dat het voor de standaard slaapkamer overkill is. Wel komen alle frequenties kraakhelder eruit. Hij is beter dan de meeste home cinema systemen tot 700 - 800 euro (soms nog wel meer). En hij is beter dan de meeste standaard hifi installaties. Hiervoor had ik een philips hifi systeem met mooie houten boxen van 50 watt per stuk. Ik heb ze van mijn af gesmeten. De speakers zijn echt top, geloof me. Je wilt niet anders meer. De soundworks 510D zijn ook mooi maar als je een bass-lover bent, zit je goed. Even als voorbeeld: als ik mijn bass voor kwart tot de helft openzet en het volume een kwart, dan staan bij ons thuis de glazen beneden te rinkelen. Mijn ouders boos, mijn vader dacht dat er een helikopter overvloog of dat een harley davidson voor de deur stond. Enfin, hij hoorde het geluid maar kon het niet situeren. Overtuigd? Natuurlijk zijn er betere speakers, maar waarschijnlijk niet in deze prijsklasse. Dus koop rustig een z - 560 of z 680.

• JT

JT

VETAK y0

Trunksmd schreef op 05 oktober 2002 @ 14:06:
Ik heb nu sinds een maand de z - 560. En ik kan je zeggen dat het voor de standaard slaapkamer overkill is. Wel komen alle frequenties kraakhelder eruit. Hij is beter dan de meeste home cinema systemen tot 700 - 800 euro (soms nog wel meer).
Eens
En hij is beter dan de meeste standaard hifi installaties.
Hoop niet dat je het over losse componenten hebt anders moet ik het heel erg met je oneens zijn :o

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Ik had deze boxen ook besteld, maar tijdens het wachten op de levering ben ik gaan zoeken op internet naar reviews: kennelijk is er een groot probleem ivm de woofer: sommige gasten hebben in 1 week tijd 3 opgeblazen setjes terug moeten sturen.
Dit komt heel vaak voor: tè veel mensen klagen er over: in deze tread dus ook 1 geval!
Logitech weet ervan, en doen zeker niet moeilijk met omruilen. Maar na de 3e set begint het vervelend te worden!!!
Ik heb dus ook meteen de order ge-annuleerd en wacht op de opvolger: de Z-680.

:9~

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:31
Trunksmd schreef op 05 oktober 2002 @ 14:06:
Ik heb nu sinds een maand de z - 560. En ik kan je zeggen dat het voor de standaard slaapkamer overkill is. Wel komen alle frequenties kraakhelder eruit. Hij is beter dan de meeste home cinema systemen tot 700 - 800 euro (soms nog wel meer). En hij is beter dan de meeste standaard hifi installaties. Hiervoor had ik een philips hifi systeem met mooie houten boxen van 50 watt per stuk. Ik heb ze van mijn af gesmeten. De speakers zijn echt top, geloof me. Je wilt niet anders meer. De soundworks 510D zijn ook mooi maar als je een bass-lover bent, zit je goed. Even als voorbeeld: als ik mijn bass voor kwart tot de helft openzet en het volume een kwart, dan staan bij ons thuis de glazen beneden te rinkelen. Mijn ouders boos, mijn vader dacht dat er een helikopter overvloog of dat een harley davidson voor de deur stond. Enfin, hij hoorde het geluid maar kon het niet situeren. Overtuigd? Natuurlijk zijn er betere speakers, maar waarschijnlijk niet in deze prijsklasse. Dus koop rustig een z - 560 of z 680.
pure verkooperspraat :+
Hier zijn wel al tientallen topics over geweest, gebruik ff search ofzo.

9800X3D | 4090 TUF | 64 GB DDR5 6000

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 10:05
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 01:51:
Ik had deze boxen ook besteld, maar tijdens het wachten op de levering ben ik gaan zoeken op internet naar reviews: kennelijk is er een groot probleem ivm de woofer: sommige gasten hebben in 1 week tijd 3 opgeblazen setjes terug moeten sturen.
Dit komt heel vaak voor: tè veel mensen klagen er over: in deze tread dus ook 1 geval!
Logitech weet ervan, en doen zeker niet moeilijk met omruilen. Maar na de 3e set begint het vervelend te worden!!!
Ik heb dus ook meteen de order ge-annuleerd en wacht op de opvolger: de Z-680.

:9~
Sorry, maar als je deze speakers opblaast moet je toch een serieus gehoorsprobleem hebben en/of niet goed bij je hoofd zijn. Als je deze zover opendraait, dan noem ik dat je reinste buurttereur, laat staan het moment dat je ze kunt opblazen.

andere quote: Hoop niet dat je het over losse componenten hebt anders moet ik het heel erg met je oneens zijn

Duh, koop eens een paar goede losse componenten. Knappe jongen (of meisje) als je onder de 800 euro kunt blijven. En anders heb je heel veel geluk...

En voor de laatste: ik ben geen verkoper, ik ben alleen heel erg tevreden over mijn boxen. Ik zou ze niet willen ruilen voor zo'n kant en klare 5.1 hifisetje dat je bij de lokale hifiboer koopt.
Pagina: 1