Reclame naar Indiabooming.com

Pagina: 1
Acties:

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-03 15:32
Op de frontpage vindt je nu een reclame naar www.indiabooming.com

Ik ben daar even wezen kijken, bijvoorbeeld hun 'demo', en hoe het projectsysteempje in elkaar steekt.

Daarna ben ik gaan inloggen. Je kan zoeken naar programmers etc. Tja het werkt wel, maar schept geen vertrouwen.

In hoeverre hebben jullie vertrouwen (jullie = tweakers crew) in bedrijven zoals deze. Ze starten een media campagne op de FP en that's it, of weten jullie door ervaring hoe het zit met dit bedrijf?

Om eerlijk te zeggen vind ik het er een beetje uitzien als oplichting, en het zeker niet waard om een plaatsje op de FP te krijgen. Op internet is er ook al niets over ze te vinden (en ze hebben al eens eerder geadverteerd op de FP zie: )
- [rml][ alg] IndiaBooming.com <- Bedreiging??[/rml]
- Gezocht: "Oude" reclameboodschap op t.net

google:
- http://www.google.com/sea...ng&btnG=Google+zoeken&lr=
- http://www.google.com/sea...q=%22india+booming%22&lr= (alleen rotzooi daar)

[ Voor 0% gewijzigd door jonggoud.nl op 03-10-2002 23:02 . Reden: Google erbij ]

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Tja, in principe doen wij geen antecedentenonderzoek bij adverteerders. Als iemand met een aanbod komt dat interessant lijkt en de uiting past bij T.net dan zijn er verder weinig redenen om te weigeren.

Als we niet zeker weten wat we aan iemand hebben starten we vaak ook met een testperiode. Dit is ook het geval bij de adverteerder die jij noemt.

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-03 15:32
Ok, begrepen.

Dan een iets andere richting uit, waar hangt zo'n testperiode van af? Het 1e GOT bericht kwam nl van
Wednesday 21 August 2002 21:58
dus toch al een tijdje (1 1/3 mnd) geleden...

Ik krijg er toch een beetje een 'onderbuik gevoel' van, maar ja, het geld moet toch binnenkomen, dat begrijp ik ook. Tussen de regels van jouw reactie door begrijp ik dat je er zelf ook niet zo blij mee bent.

Niets aan te doen dus (denk ik zo)...

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Indiabooming is inmiddels weer verwijderd vanwege tegenvallende resultaten (daarvoor doen we dus vaak een testperiode :))