Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] Pc keyboard remote

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of iemand de pcremote uit de elekuutr jun 20021 gebouwd heeft maar toch maar een vraagje:
Ik heb heb hem in elkaar gezet, helemaal nagekeken en hij klopt, als ik hem goed op mijn computer aansluit gaat idd het ledje knipperen als ik mijn comp aanzet. De comp geeft bij het opstarten echter de error datie het toetsenbord niet kan vinden. :(
Ik heb al naar elektuur gemaild maar daar krijg ik geen respons :r
Wie kan mij helpen

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

geen idee wat je nou precies bedoelt voor schema...

kan je misschien uitleggen wat 't doel van de schakeling is, hoe het (hoort) te werken, en wat voor schema je hebt gebruikt? Dat zou wel zo handig zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
in de elektuur van juni 2001 stond een schema om tussen je pc en je toetsenbord een ir ontvanger te zetten zodat je toetsen van je moederbord dmv een ab te bedienen.

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

no flame intended, maar als je 't schema zo goed hebt nagebouwd als je dit nu uitlegt, snap ik wel waarom hij 't niet doet ;)

ik heb nou nog steeds niet door wat je nou precies wilt... toetsenbord loshalen van de pc, daarin een ir zender zetten, en dan een ir ontvanger aan je moederbord hangen? Of een ir ontvanger in je toetsenbord inbouwen, en dan met een afstandsbediening die ontvanger besturen zodat je toetsen daarmee kan "indrukken" :?

en heb je er een schema van?

Verwijderd

Topicstarter
op de print zitten 2 ps2 aansluitingen, 1 naar je pc en 1 naar je mobo
dus hij komt er zeg maar tussen. Zal ff proberen schema te krijgen

Verwijderd

Topicstarter
schema komt morgen, digicam niet thuis opt moment
Pagina: 1