Plextor 8220 Firmware upgrade uitgevoerd

Pagina: 1
Acties:

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:36
Hallo,

Ik heb voor mijn SCSI 8220 de firmware geupgrade naar 1.05 (laatste versie)omdat ik geen 900 mb cd's kon branden. Achteraf baal ik ontzettend omdat ik sinds deze firmware upgrade helemaal niet meer kan branden in Nero. Wanneer hij wilt beginnen stopt hij meteen met de volgende melding: current program area empty,could not perform fixation, burnprocess failed at 8x (1200 kb/s)

Hoe kan ik de oorspronkelijke firmware terugzetten of ervoor zorgen dat ik wel weer kan branden??

Wie kan mij helpen?

Ik weet het het is niet slim wat ik gedaan heb......

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:36
Geeft niemand mij antwoord op deze vraag???

Hallo,

Ik heb voor mijn SCSI 8220 de firmware geupgrade naar 1.05 (laatste versie)omdat ik geen 900 mb cd's kon branden. Achteraf baal ik ontzettend omdat ik sinds deze firmware upgrade helemaal niet meer kan branden in Nero. Wanneer hij wilt beginnen stopt hij meteen met de volgende melding: current program area empty,could not perform fixation, burnprocess failed at 8x (1200 kb/s)

Hoe kan ik de oorspronkelijke firmware terugzetten of ervoor zorgen dat ik wel weer kan branden??

Wie kan mij helpen?

Ik weet het het is niet slim wat ik gedaan heb......

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Misschien plextor een mailtje sturen, met de vraag of ze je een oude firmware even mailen.

Houdoe