FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hij staat nu op +2 (Grappig)Jongens, verbeter fotograven ff in fotografen, ik weet dat de film bijna dood is, maar om ze nu in fotograven ter aarde te bestellen is misschien wat voorbarig
LOL
, maar eigenlijk toch wel een bietje overbodig niet?
Maar gezien de lol erachter vind ik een 2 prima.
Maar gezien de lol erachter vind ik een 2 prima.
Mwoach, +1 IMO, maar ik lijk weggestemd te zijn
LOL@Netmans lijk
De score is niet het belangrijkste, * botoo vind het vooral belangrijk om ook eens helder te maken dat er meer gebeurd op /16 dan schavende zuurpruimen.
De score is niet het belangrijkste, * botoo vind het vooral belangrijk om ook eens helder te maken dat er meer gebeurd op /16 dan schavende zuurpruimen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
.
kijkt hier nogeenstoe . . .
* botoo registreert nog meer graven . . .
alhoewel, het is er maar eentje . . .
wel een grote . . .
en een mooie nieuwe . . .
wat ligt er voor nattige substantie in . . .
het zal toch niet . . .
nee, het lijkt wel modder . . .
en het grav is in poelvorm . . .
is het vrijdag?
* botoo vlucht uit de buurt, en kijkt op een afstandje toe wat voor gebeurtenissen hier gaan plaatsvinden
.
kijkt hier nogeenstoe . . .
* botoo registreert nog meer graven . . .
alhoewel, het is er maar eentje . . .
wel een grote . . .
en een mooie nieuwe . . .
wat ligt er voor nattige substantie in . . .
het zal toch niet . . .
nee, het lijkt wel modder . . .
en het grav is in poelvorm . . .
is het vrijdag?
* botoo vlucht uit de buurt, en kijkt op een afstandje toe wat voor gebeurtenissen hier gaan plaatsvinden
.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nee, ik moet je teleurstellen Botoo tis weer zaterdag. Over een 8-tal uurtjes moet ik schuurtjes gaan schilderenis het vrijdag?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
zaterdag al?
hmpf, ga ik maar gauw naar bed, mag zometeen voor het goede doel mezelf 5 km uit de naat rennen, en daarna voor een nog beter doel (de lieve vrede) met moeders naar een woonbeursmarkt in de RAI
hmpf, ga ik maar gauw naar bed, mag zometeen voor het goede doel mezelf 5 km uit de naat rennen, en daarna voor een nog beter doel (de lieve vrede) met moeders naar een woonbeursmarkt in de RAI

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hmzz volgens mij heeft moeders geen account op GoT(de lieve vrede) met moeders naar een woonbeursmarkt in de RAI
Veel plezier morgen.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ze horror. ze horror!botoo schreef op 05 oktober 2002 @ 00:19:
...
en daarna voor een nog beter doel (de lieve vrede) met moeders naar een woonbeursmarkt in de RAI
Pagina: 1