Toon posts:

stille voeding nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he,

iok heb laats een zalman 6000cu gehaald en het is echt stil, maarniet heus dacht ik dan.

maar ik kom nu pas achter dat het aan mijn voeding ligt die zoveel geluid maakt!

dus ik heb een vraag, ik heb een paar voedingen gezien, maar ikheb jullie advies weer nodig en niet flamen aub

Zalman 300 Watt (ST300BLP) € 69,-

Zalman 300 Watt (ZM300A-APF) € 79,-

ze zijn een beetje prijzig... maar dat maakt mij niet zoveel uit, kan iemand me vertellen wat de vershcil is en hoeveel Db ze veroorzkane? ALVAST TNX

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom geen enermax voeding? Ik heb een Whisper 431watt en die hoor ik niet, m'n fans komen d'r iig boven uit, deze dingen zijn trouwens ook niet echt goedkoop (maarja, kwaliteit kan duur zijn).

De verschillen tussen de 2 voedingen staan vast op de zalman site, of is iig zelf uit te zoeken. Om je op weg te helpen-> dit is een review van de ZM300A-APF.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet, ik ben beetje fan van de fans van Zalman ahhahaha, dus daarlom wil ik een zalman, maar wat is de verschil tussen die 2?

Verwijderd

Die onderste zalman is het best. Van alle voedingen trouwens. Als je search gebruikt kom je hier in GOT ergens een link tegen naar een duitse test. Daar werdt gekeken naar stabiliteit onder gestressde omstandigheden en geluisterd naar "noise".

Die niewste zalman kwam als beste uit de bus. Dus ook beter dan enermax etc etc.
:Y) O-)

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Als je nog stiller wil moet je een heel stille fan in je voeding zetten, ben je nog veel goedkoper uit ook.

Verwijderd

Stille fan? Dat kan.

Misschien is het stiller maken van je huidige voeding goedkoper. Gewoon wat onnodig geluid uitfilteren....

Verwijderd

Topicstarter
agh gewoon de ZM300A-APF halen dan maar, kheb veel revieuw gelezen :P

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 20:17

Xanax959

relax...

Tja, ik vind mijn goedkope super flower 320 watt ook erg stil, ik hoor alleen wat lucht zachtjes ruisen.

Atari portfolio Dos 2.11

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 09:03:
Stille fan? Dat kan.

Misschien is het stiller maken van je huidige voeding goedkoper. Gewoon wat onnodig geluid uitfilteren....
Met een geluid-uitfilter-apparaat :?

Verwijderd

Ik ben gewoon naar de winkel gegaan en heb ff een demo gevraagd. Misschien wel handig, dan heb je het zelf gehoord ipv een of andere Duitse reviewer.
Pagina: 1