Toon posts:

Wat is de beste kast cooler 80 mm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste cooler voor in een computer kast..ik heb een aopen hq08 en ik wil er 3 coolers inzetten..maar ze moeten natuurlijk wel stil zijn..

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Delta 80MP (Medium Performance) dus niet de Delta 80HP (High performance, deze zijn wel de beste koelers maar de HP maakt veeel kabaal.

Die delta's zijn van zeeer goede kwaliteit en maken niet veel lawaai.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Hij vraagt zelf om de BESTE kewler, dus de HP :) :) :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
JA maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat mijn moeder er niet meer bovenuit komt met de stofzuiger he.. :)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Vergeet de stoffilters niet :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

als je echt de beste wilt dan moet je papst coolers kopen die zjin gekogelagerd en zijn vrij prijzig. www.papst.de

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

ik heb drie van Coolermaster in m'n HQ08 zitten .. Koelt ook lekker hoor :)

• rjeggens
  • Laatst online: 06-02-2025
Ik zweer bij Sunon. Te koop bij Okaphone (als je in Groningen woont is dat dichtbij :))) Rammelen nooit, koelen goed :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-09 19:31
Ja waar zijn die 80mm fans te halen?
Van die Delta's weet je dat je ze bij oc-shop.nl kan halen.. maar die hoge rembours prijs valt me tegen van oc-shop.. das wat minder.
En waar kun je die Papst en Sunon fannetjes halen dan?

• Demo
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Zag laatst Sunons bij Centrum Elektronica in Utreg (Vlakbij de Mac op de Oudegracht). Zijn er in allerlei soorten en maten (2,5-12 cm)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

En hoe duur zijn ze dan rjeggens ?????

Verwijderd

Hey

Ik heb dezelfde kast in het blauw.
Ik heb er 4 kolers in zitten (80 bij 80 mm)
Maar die maken best wel veel geluid, maar het koelt super goed ( ze zijn van coolermaster).
Mijn systeem komt nooit boven de 25 graden (zelfs niet al brand ik 4 cd's achterelkaar en laat hem de hele dag aan staan.

Ray_NL

• Allard
  • Laatst online: 04-09 17:54
Hoi P.C. Simonis,

Ik heb ook zo'n HQ08. Kan je me vertellen wat de beste plaats is voor die koelers?

Het frontje van die kast heeft geen spleten/gaatjes om lucht aan te zuigen. Werkt een koeler daar dan toch?

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Sunon fans , ik heb er een paar en ze zijn super:
bij:

www.nedcool.nl

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:59
Even een kleine correctie: de URL moet zijn http://www.ned-cool.nl

Of http://www.ned-cool.nl/indexn.html indien je geen Flash hebt geinstalleerd, en http://www.ned-cool.nl/indexe.html voor de engelse versie.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 21:45 schreef Allard het volgende:
Hoi P.C. Simonis,

Ik heb ook zo'n HQ08. Kan je me vertellen wat de beste plaats is voor die koelers?

Het frontje van die kast heeft geen spleten/gaatjes om lucht aan te zuigen. Werkt een koeler daar dan toch?[/quote]Als het goed is heb je de bijgeleverde voetjes eronder geplaatst. Daardoor blijft aan de voorkant een ruimte ontstaan (voel maar onder). daarachter zit een soort schacht met aan de binnenkant van de wand luchtgaten. Hierdoor kan ie de lucht wel gewoon naar binnen zuigen..

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 19:14

Opa

Nu Multifocaal!

Dus de lucht wordt inclusief stofmijt recht uit je tapijt gezogen. Dus je kan er het beste een oude panty voor spannen. Werkt perfect als filter.
Enne.. anders pak je toch een dremel en een passer? Zo een Chromen fanguard er op om het af te maken.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Allard
  • Laatst online: 04-09 17:54
Die opening aan de onderkant was me nog niet opgevallen. Nu nog even een koelertje kopen.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 17:03

Mex

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 01:00 schreef ReseTTim het volgende:
als je echt de beste wilt dan moet je papst coolers kopen die zjin gekogelagerd en zijn vrij prijzig. www.papst.de[/quote]Ga jij je ICON eens verkleinen is nu meer als 200 KB!!!!!!!!
Pagina: 1