Wat is de beste cooler voor in een computer kast..ik heb een aopen hq08 en ik wil er 3 coolers inzetten..maar ze moeten natuurlijk wel stil zijn..
Delta 80MP (Medium Performance) dus niet de Delta 80HP (High performance, deze zijn wel de beste koelers maar de HP maakt veeel kabaal.
Die delta's zijn van zeeer goede kwaliteit en maken niet veel lawaai.
Die delta's zijn van zeeer goede kwaliteit en maken niet veel lawaai.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hij vraagt zelf om de BESTE kewler, dus de HP
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
JA maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat mijn moeder er niet meer bovenuit komt met de stofzuiger he..
Vergeet de stoffilters niet
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
als je echt de beste wilt dan moet je papst coolers kopen die zjin gekogelagerd en zijn vrij prijzig. www.papst.de
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik zweer bij Sunon. Te koop bij Okaphone (als je in Groningen woont is dat dichtbij
)) Rammelen nooit, koelen goed
Ja waar zijn die 80mm fans te halen?
Van die Delta's weet je dat je ze bij oc-shop.nl kan halen.. maar die hoge rembours prijs valt me tegen van oc-shop.. das wat minder.
En waar kun je die Papst en Sunon fannetjes halen dan?
Van die Delta's weet je dat je ze bij oc-shop.nl kan halen.. maar die hoge rembours prijs valt me tegen van oc-shop.. das wat minder.
En waar kun je die Papst en Sunon fannetjes halen dan?
Zag laatst Sunons bij Centrum Elektronica in Utreg (Vlakbij de Mac op de Oudegracht). Zijn er in allerlei soorten en maten (2,5-12 cm)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Hey
Ik heb dezelfde kast in het blauw.
Ik heb er 4 kolers in zitten (80 bij 80 mm)
Maar die maken best wel veel geluid, maar het koelt super goed ( ze zijn van coolermaster).
Mijn systeem komt nooit boven de 25 graden (zelfs niet al brand ik 4 cd's achterelkaar en laat hem de hele dag aan staan.
Ray_NL
Ik heb dezelfde kast in het blauw.
Ik heb er 4 kolers in zitten (80 bij 80 mm)
Maar die maken best wel veel geluid, maar het koelt super goed ( ze zijn van coolermaster).
Mijn systeem komt nooit boven de 25 graden (zelfs niet al brand ik 4 cd's achterelkaar en laat hem de hele dag aan staan.
Ray_NL
Hoi P.C. Simonis,
Ik heb ook zo'n HQ08. Kan je me vertellen wat de beste plaats is voor die koelers?
Het frontje van die kast heeft geen spleten/gaatjes om lucht aan te zuigen. Werkt een koeler daar dan toch?
Ik heb ook zo'n HQ08. Kan je me vertellen wat de beste plaats is voor die koelers?
Het frontje van die kast heeft geen spleten/gaatjes om lucht aan te zuigen. Werkt een koeler daar dan toch?
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Even een kleine correctie: de URL moet zijn http://www.ned-cool.nl
Of http://www.ned-cool.nl/indexn.html indien je geen Flash hebt geinstalleerd, en http://www.ned-cool.nl/indexe.html voor de engelse versie.
Of http://www.ned-cool.nl/indexn.html indien je geen Flash hebt geinstalleerd, en http://www.ned-cool.nl/indexe.html voor de engelse versie.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 21:45 schreef Allard het volgende:
Hoi P.C. Simonis,
Het frontje van die kast heeft geen spleten/gaatjes om lucht aan te zuigen. Werkt een koeler daar dan toch?[/quote]Als het goed is heb je de bijgeleverde voetjes eronder geplaatst. Daardoor blijft aan de voorkant een ruimte ontstaan (voel maar onder). daarachter zit een soort schacht met aan de binnenkant van de wand luchtgaten. Hierdoor kan ie de lucht wel gewoon naar binnen zuigen..
Hoi P.C. Simonis,
Het frontje van die kast heeft geen spleten/gaatjes om lucht aan te zuigen. Werkt een koeler daar dan toch?[/quote]Als het goed is heb je de bijgeleverde voetjes eronder geplaatst. Daardoor blijft aan de voorkant een ruimte ontstaan (voel maar onder). daarachter zit een soort schacht met aan de binnenkant van de wand luchtgaten. Hierdoor kan ie de lucht wel gewoon naar binnen zuigen..
Dus de lucht wordt inclusief stofmijt recht uit je tapijt gezogen. Dus je kan er het beste een oude panty voor spannen. Werkt perfect als filter.
Enne.. anders pak je toch een dremel en een passer? Zo een Chromen fanguard er op om het af te maken.
Enne.. anders pak je toch een dremel en een passer? Zo een Chromen fanguard er op om het af te maken.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Die opening aan de onderkant was me nog niet opgevallen. Nu nog even een koelertje kopen.
I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 01:00 schreef ReseTTim het volgende:
als je echt de beste wilt dan moet je papst coolers kopen die zjin gekogelagerd en zijn vrij prijzig. www.papst.de[/quote]Ga jij je ICON eens verkleinen is nu meer als 200 KB!!!!!!!!
als je echt de beste wilt dan moet je papst coolers kopen die zjin gekogelagerd en zijn vrij prijzig. www.papst.de[/quote]Ga jij je ICON eens verkleinen is nu meer als 200 KB!!!!!!!!
Pagina: 1