Default blanke hetero
Kun je dit niet beter even via ICQ/mail vragen aan een HK modje?
dat lijkt me stukken hanidger dan een LA topic
dat lijkt me stukken hanidger dan een LA topic
als je niet wilt dat mensen zich er mee gaan bemoeien verwijs ik je naar mail of naar ICQ..
geef je weinig kans
geef je weinig kans
Ik ga ervanuit dat je nee als antwoord krijgt. LuNaTiC is niet anti-shop-topics, maar het moet wel spontaan gebeuren en niet als: "Ik heb hier een foto, maak er maar wat van". Reken er dus maar niet op
.
edit:
Ohja, en dreeke ook niet natuurlijk
Liever niet. Wij kunnen niet controleren of jij iemand voor lul wilt zetten, of dat het echt gewoon lollig bedoeld is en dat die persoon het vast niet erg zal vinden.
Verder hebben we graag alleen soeptopics die 'per toeval' ontstaan, of die gewoon zo droog zijn dat ze wel kunnen blijven staan (zoals de Ernie kleurplaat en de soep van die motoragent).
HK is vaak een 'wat jij doet wil ik ook doen' forum, je krijgt dan vaak meteen weer andere forummers die óók een soeptopic willen met hun plaatje erin want dat vinden ze 1337.
Dus, trek je conclusies
BTW erg fijn dat je het eerst ff vraagt, dat zouden meer mensen moeten doen!
Verder hebben we graag alleen soeptopics die 'per toeval' ontstaan, of die gewoon zo droog zijn dat ze wel kunnen blijven staan (zoals de Ernie kleurplaat en de soep van die motoragent).
HK is vaak een 'wat jij doet wil ik ook doen' forum, je krijgt dan vaak meteen weer andere forummers die óók een soeptopic willen met hun plaatje erin want dat vinden ze 1337.
Dus, trek je conclusies
BTW erg fijn dat je het eerst ff vraagt, dat zouden meer mensen moeten doen!
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Doe dit alleen maar even aangezien iedereen beetje minder reageerde op mijn topic van vanmiddag: [rml]MisteryMan in "[ Misdaad] Moord gepleegd in mijn tuin :'"[/rml] 
Daarom vraag ik het nu even...wilde zelf natuurlijk ook ff soepen op deze pic maar vind fotosoep topics altijd wel cool
(Weer wat te doen)
Daarom vraag ik het nu even...wilde zelf natuurlijk ook ff soepen op deze pic maar vind fotosoep topics altijd wel cool
Default blanke hetero
Maar als ik dus eerst zelf wat soep zou het wel mogen maak ik hieruit opCompubiter schreef op 03 oktober 2002 @ 21:22:
Ik ga ervanuit dat je nee als antwoord krijgt. LuNaTiC is niet anti-shop-topics, maar het moet wel spontaan gebeuren en niet als: "Ik heb hier een foto, maak er maar wat van". Reken er dus maar niet op.
edit:
Default blanke hetero
Kan je toch beter in hetzelfde topic proberen om een soep-actie op gang te krijgen, anders wordt het een soort 'crosspost'.
Anders post zelf de eerste soep, meestal volgt de rest dan vanzelf (kuddegedrag) er is namelijk altijd wel iemand die vindt dat ie het beter kan dan jij
edit: wel in datzelfde topic posten dan natuurlijk!
Anders post zelf de eerste soep, meestal volgt de rest dan vanzelf (kuddegedrag) er is namelijk altijd wel iemand die vindt dat ie het beter kan dan jij
Ja, dat lijkt me een redelijke middenwegMisteryMan schreef op 03 oktober 2002 @ 21:29:
Maar als ik dus eerst zelf wat soep zou het wel mogen maak ik hieruit op(Bedoel dan ook een serieuze soep...geen zon filter eroverheen ofzo alleen)
Goed ideedreeke schreef op 03 oktober 2002 @ 21:30:
Kan je toch beter in hetzelfde topic proberen om een soep-actie op gang te krijgen, anders wordt het een soort 'crosspost'.
*Kuch* [rml]MisteryMan in "[ Misdaad] Moord gepleegd in mijn tuin :'"[/rml]
[ Voor 0% gewijzigd door Ebayzo op 03-10-2002 21:37 . Reden: Done ]
Default blanke hetero
oh ik dacht dat je bedoelde dat hetzelfde pic als in het topic gesoept moest worden.... noujah laat nou maar staan ook
Hahahadreeke schreef op 03 oktober 2002 @ 21:43:
oh ik dacht dat je bedoelde dat hetzelfde pic als in het topic gesoept moest worden.... noujah laat nou maar staan ook
Default blanke hetero
Pagina: 1