MSI G4Ti4200-VTP

Pagina: 1
Acties:

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 11:27
Ik zit momenteel met DVI maar dit blijkt niet de dual monitor oplossing te zijn waar ik naar op zoek ben, omdat DVI enkel het beeld kan stretchen of mirroren.
Waar ik naar op zoek ben :
- taakbalk maar op 1 monitor
- als ik een venster maximaliseer dan is dat op 1 monitor, niet over de 2

Tijdens mij zoektocht stootte ik nu op dit MSI bordje, dat niet 1x VGA en 1x DVI heeft, maar 2x VGA, dus echte Dual VGA.
Kan iemand bevestigen dat mijn bovenvermelde gewenste eigenschappen voor dit bordje gelden?

Bedankt!

meer info : http://www.msi.com.tw/pro...php?UID=350&MODEL=MS-8886

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik denk dat het makkelijker is dat je 2 aparte kaarten koopt. Ik denk dat je met een "gewone" dualhead alleen kan stretchen of mirroren, als je 2 aparte kaarten hebt kan je ze gewoon afzonderlijk gebruiken. Ik heb nu ook 2 aparte kaarten, en met nview kan ik alles op monitor 1 laten openen (waar dus ook de startbalk zit) Misschien helpt het ook wel als je de startbalk aan de linker kant van je beeld doet, vage oplossing, maar het werkt wel.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
op mijn gf4ti4200 van msi (8870) zit 1 vga en 1 dvi connector, maar er zit wel een dvi to vga convertor, nie echt een probleem dus, als je 2 verschillende resoluties wilt gebruiken moet je wel winXP hebben (gaat niet in w2k)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:32
Onafhankelijke resoluties gaat enkel met een Matrox kaart in W2k.

Verwijderd

codemann schreef op 03 oktober 2002 @ 21:15:
Ik zit momenteel met DVI maar dit blijkt niet de dual monitor oplossing te zijn waar ik naar op zoek ben, omdat DVI enkel het beeld kan stretchen of mirroren.
Waar ik naar op zoek ben :
- taakbalk maar op 1 monitor
- als ik een venster maximaliseer dan is dat op 1 monitor, niet over de 2
Die dingen die jij wilt kunnen gewoon zonder problemen met een dualheadkaart met 1 VGA en 1 DVI aansluiting. Die zaken zijn gewoon drivermatig (nview) in te stellen geen enkel probleem. Je kunt je bereaublad gewoon "extenden" zonder taakbalk. Je kunt ook gewoon het gedrag van vensters bij maximalisatie bepalen (stretching voorkomen dus). De dingen die jij wilt kunnen dus gewoon met iedere nvidia-based dualvideokaart met een dvi en een vga-aansluiting !! Ik doe het zelf met een Leadek Geforce 4 ti 4200

Verwijderd

Al een wat oudere kaart een Matrox (d8 G400 ofzo) kan dat in ieder geval wel.
Pagina: 1