Toon posts:

Op één site na alles blokkeren in IE6

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er software om alle websites op één na te blokkeren? Is nl. voor een reclamezuil die volgende week geinstalleerd moet worden waar het de bedoeling van is dat alleen de site van het bedrijf via internet bereikbaar is en de rest niet....

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32

St@m

@ Your Service

ik zou zeggen blokkeer alle ip's behalve die van je site.. ik weet alleen niet of dat mogelijk is, maar waarom gooi je niet gewoon de internetverbinding eruit en laat je die site offline zien, werkt net zo goed

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zoals st@m al opmerkt.

Kun je die site niet gewoon beter cachen. Scheelt weer een internetaansluiting.

[vooruitblik mode]
Teleport Pro
[/vooruitblik mode]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

is een soort aangepaste browser geen veel beter idee?

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Verwijderd

Topicstarter
Ja offline php-en met forum, gaat niet werken ;)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 19:55
Je kan toch gewoon alles in blocked zetten en alleen die site in allow oid?? Standaard IE mogelijkheden

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 19:11
wat devv05 hier zegt lijkt me toch het makkelijkst. Enigste nadeel is dat het met 1 key verwijderen in het register je alles weer reset.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

misschien is het handig om te vermelden welk OS je hebt...

want met windows kun je met de Host file veel leuks doen... alle IP afvangen en doorsturen naar de gewenste site.

met linux/unix is er meestal al een router/firewall mee geinstalleerd... gewoon al het uitgaande verkeer deny-en behalve de gewenste...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai onder winXP, wat Dev05 zegt lijkt me wel wat, maar ik heb ff gekeken en kwam tot de conclusie dat ik dan alle sites die geblockt moeten worden handmatig in moet voeren.... hoe kan ik het zo regelen dat alles geblokkeerd wordt, behalve die ene site?

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
I knew it:
How to Use Kiosk Mode in Microsoft Internet Explorer

Internet Explorer includes a Kiosk Mode feature that allows you to only access Web pages. This article describes how to use the Kiosk Mode feature in Internet Explore.
Linkje

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
GraveR > goeie IE truc, maar de shortcut keys zoals ctrl o, alt f4, alt tab werken nog

Verwijderd

Localhost?

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Daarbovenop (de truc van GraveR) ook nog IExplore.exe instellen als shell wellicht? Dan de "run"-functie uitschakelen en klaar :?
Zit je alleen nog met Alt-F4...

Je zou ook met een firewall alle verkeer dat niet naar dat ene IP/ die ene site gaat kunnen blocken.
Crtl-Alt-Del ook uitschakelen...

Zou toch iig enigszins anti-n00b moeten zijn... ;)

[ Voor 0% gewijzigd door brammus op 05-10-2002 04:22 . Reden: Blaat ]

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik denk dat ze daar wel bij na hebben gedacht bij het eropzetten :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 20:33

Krul

Holodoc

blocken van ip nummers behalve die ene lijkt mij een goeie methode i.c.m. Opera. Deze browser heeft een hele degelijke goeie kioskmode :9~

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:40
en gewoon geen dns server erop ? en ip doorgeven in hosts. ? zit je alleen dat mensen nog wel met ip kunnen surfen...

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

Verwijderd

je kan toch gewoon appache erop zetten ff snel dat is zo gebeurd en werkt perfect offline :D:D

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:29

AirX

Tweak Guru

idd, gewoon ffe nusphere erop gooien (pakket met apache, MySQL en PHP), heb ik ook, werkt perfect en simpel. Kun je gewoon site op localhost draaie :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

route delete 0.0.0.0
route add <ip-dat-je-wilt-toestaan> <gateway>
in theorie....
Pagina: 1