effe een vraagje, ik ben sinds kort eigenaar van een sony md mz-n1, met dit mooie dingetje kan je muziek op je md zetten via je computer en er ook weer afhalen, tenzij je zelf met bv een microfoon een md hebt opgenomen, want dan kan je de audio er weer niet afhalen. Mijn vraag is dus of iemand misschien weet of dit te omzeilen is?
Je kan het toch nog wel analoog opnemen?Aidix schreef op 03 oktober 2002 @ 20:34:
Neen dat kan niet.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ja wel analoog, maar het is makkelijker en waarschijnlijk ook een beter kwaliteit als je het via die usb poort doet
Verwijderd
Vermeld even (ter onderbouwing) waarom het niet kan. Dit werkt voor de topicstarter erg irriterend.Aidix schreef op 03 oktober 2002 @ 20:34:
Neen dat kan niet.
Laten we hier nou geen overbodige dicussie aan wijden.
De vraag is kan je audio uploaden via USB. Het antwoord is nee.
Dat je het ook analoog kan doen ofzo dat kan zelfs een
nog wel bedenken.
En meneer met de onderbouwing. ALs jij vraagt of een auto kan vliegen, moet ik dan nog gaan onderbouwen waarom niet?
Die functionaliteit zit er gewoon niet in. Punt.
Dat je het ook analoog kan doen ofzo dat kan zelfs een
En meneer met de onderbouwing. ALs jij vraagt of een auto kan vliegen, moet ik dan nog gaan onderbouwen waarom niet?
Lekker botte antwoorden hier
HEt komt volgens mij door dat copyright spul. Maar in principe zou er op een microfoon opname geen copyright moeten zitten. Misschien even goed de settings bekekijken. /Of de handleiding!!
HEt komt volgens mij door dat copyright spul. Maar in principe zou er op een microfoon opname geen copyright moeten zitten. Misschien even goed de settings bekekijken. /Of de handleiding!!
Verwijderd
Dat kan wel en je hebt blijkbaar ook gelijk.Aidix schreef op 03 oktober 2002 @ 20:49:
Laten we hier nou geen overbodige dicussie aan wijden.
Dat je het ook analoog kan doen ofzo dat kan zelfs eennog wel bedenken.
Leg iig uit aan de topicstarter waarom niet. Hij wist dit blijkbaar niet en als je antwoord zoals hierboven, denkt de topicstarter dat hij niet slim is. Iedereen weet wel eens wat niet, ook jij.
Verwijderd
Helemaal mee eensMycroft schreef op 03 oktober 2002 @ 20:51:
Lekker botte antwoorden hier
Verwijderd
wat zou hij er dan bij moeten uitleggen, het kan gewoon niet, en er is ook niks te omzeilen zodat het wel kan.
het is gewoon een soort kopieer beveiliging, het kan gewoon niet PUNT
Verwijderd
Kijk, deze onderbouwing moet je dus geven aan de topicstarter. dan ben je met een post klaar.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:40:
wat zou hij er dan bij moeten uitleggen, het kan gewoon niet, en er is ook niks te omzeilen zodat het wel kan.
Het is geen kopieerbeveiliging. De hele uplouad functionaliteit zit niet in het apparaat, daar is hij gewoon niet toe in staat.
Dat een auto niet kan vliegen is toch ook geen 'vliegbeveiliging'??? Het zit er niet in, dus doet hij het niet. Verder geen onderbouwing nodig.
Dat een auto niet kan vliegen is toch ook geen 'vliegbeveiliging'??? Het zit er niet in, dus doet hij het niet. Verder geen onderbouwing nodig.
Verwijderd
ja maar het is wel de beste kopieeerbeveiliging die er is, ze hebben het er niet in gedaan zodat je geen liedjes kan overzetten naar een andere pc
Sony zegt:Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:05:
ja maar het is wel de beste kopieeerbeveiliging die er is, ze hebben het er niet in gedaan zodat je geen liedjes kan overzetten naar een andere pc
http://www.minidisc.org/netmd_upload_sony_reply.html
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Jij denkt dat het mogelijk is om bestanden van je MD af te halen (terugzetten van MD naar PC). Dit is niet mogelijk, bij het in-checken gebeurt namelijk het volgende: het liedje wordt van je schijfje gehaald en in OpenMG krijgt het liedje een van de download streepjes terug.Drummerboy schreef op 03 oktober 2002 @ 20:25:
effe een vraagje, ik ben sinds kort eigenaar van een sony md mz-n1, met dit mooie dingetje kan je muziek op je md zetten via je computer en er ook weer afhalen, tenzij je zelf met bv een microfoon een md hebt opgenomen, want dan kan je de audio er weer niet afhalen. Mijn vraag is dus of iemand misschien weet of dit te omzeilen is?
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Verwijderd
Wel stom van Soniks. Ik overwoog om zo'n apparaat aan te schaffen. Is het misschien wel mogelijk om MD als back-up apparaat te gebruiken? Het zou daarmee een geduchte concurent van zip-disk kunnen worden aangezien MD's veel goedkoper zijn dan zip-schijven.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 22:19 . Reden: typo ]
ik gebruik nog steeds een dat recorder naast mijn minidisc apparatuur en ik vind een dat recorder nog steeds het beste spul
als je graag nummers van je minidisc speler digitaal naar je pc wilt halen moet je gewoon zon duurder deck kopen.. ok kost een paar centen
als je graag nummers van je minidisc speler digitaal naar je pc wilt halen moet je gewoon zon duurder deck kopen.. ok kost een paar centen
Je hebt wat dat betreft meer aan CD-R(W) denk ikVerwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 22:17:
Wel stom van Soniks. Ik overwoog om zo'n apparaat aan te schaffen. Is het misschien wel mogelijk om MD als back-up apparaat te gebruiken? Het zou daarmee een geduchte concurent van zip-disk kunnen worden aangezien MD's veel goedkoper zijn dan zip-schijven.
Verwijderd
CDRW heb ik al, maar MD's passen in mijn broekzak. Voor MP3s en plaatjes is 140MB genoeg.
Pagina: 1