Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

CS zonder Halflife ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag CS willen spelen alleen heb ik geen Halflife in mijn bezit (zie hem ook nergens meer liggen). Nu zag ik bij een Gameblad versie 7.0 van CS op de bijgevoegde CD zitten. Is het daarmee dan ook mogelijk online te spelen ?

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 22:18
Nope, jammer he? :'(

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Wacht tot Counterstrike 1.0 in de winkel ligt :)

• Maxonic
Doet die het dan wel zonder HL?
Als je CS 1.0 koopt, zit daar dan een CD-Key bij?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 11:32 schreef Maxonic het volgende:
Doet die het dan wel zonder HL?
Als je CS 1.0 koopt, zit daar dan een CD-Key bij?[/quote]Ja, alle benodigde files voor CS en CS 1.0 zitten daarbij incl key ;)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:49
One word..

DOH!

Uitleg:
Counterstrike maakt gebruik van de Half Life engine om je beeld te geven. Wat counterstrike gedaan heeft is models getekent, wapens gemaakt etc etc. om te gebruiken MET de halflife engine om zo counterstrike te maken. Counterstrike is dus gewoon een verzameling sking, textures, models,maps en code. Half Life is het meest essentiele van CS, zonder HL, geen CS, never nooit niet. en denk maar niet dan CS ooit in de winkel komt, want dan moet de engine overgekocht worden, en dat zie ik die CS boys niet gauw doen. eerder andersom, dat sierra het CS project overkoopt ofzo.

I want to live forever, so far.. so good.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Two words:

JA DUH!

HL: Counterstrike komt binnenkort al in de winkel. Sierra heeft met het cs-team een deal bereikt, en nu mag Sierra Counterstrike commercieel uitbrengen.

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

ja

DOH
binnekort komt CS 1.0 uit!

www.couter-strike.net

looky there!

met papier mache kun je alles maken!!

• Maxonic
Wat zal ie ongv. gaan kosten?
Ik heb net HL gekocht dus ik vind het eigenlijk flink vernaaid...

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Waarom genaaid? CS blijft gratis te downloaden, en bij HL:CS zit niet het single-player gedeelte van HL.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Maxonic
Ok, dus CS 1.0 valt dadelijk gewoon te downloaden?
Waarom zouden ze hem dan in de winkel neerleggen, natuurlijk geen hond die hem koopt.

En ik heb HL alleen om de key gekocht hoor.
Ik kon hem wel op de niet nette manier aankomen maar vind dan nog maar eens een key. Ik vind het single player gedeelte vanHL geen F*ck aan.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 16:55 schreef Servowire het volgende:
ja

DOH
binnekort komt CS 1.0 uit!

www.couter-strike.net

looky there![/quote]Als je tegen andere 'duh' gaat lopen roepen, moet je zelf natuurlijk ook geen fouten maken. www.couter-strike.net doet het namelijk niet. 8-)

Verwijderd

singleplayer sucks

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-11 21:54

reapher

Z POWER

natuurlijk gaan mensen cs wel kopen! er zijn nog altijd mensen die dat soort dingen kopen en als je cs wil spelen en nog geen key heb dan is dit ideaal

Click hier niet

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Iedereen die nu HL koopt en zo meteen CS koopt doet dat alleen voor de key :).. Ik heb HL ook alleen maar gekocht voor de key. Ik vond Half-Life in singleplayer echt gewoon TE saai...

Verwijderd

Kan je wel alle wad bestanden en de pak files van HL deleten, dat scheelt een boel HD ruimte :)

Verwijderd

Hmz, ik vond de HL singelplayers anders een van de beste in jaren! Eindelelijk eens een spel met een gaaf verhaal. Als ik lomp wil knallen ga ik wel online spelen, singelplayers wil ik iets interessanters...

Verwijderd

Half Life single player te saai??? |:( Hahaha, tis een van de beste single player spellen ooit en daar komt ook nog bij dat Counterstrike gewoon het spel is om online te spelen :P , zoek je nog een clan? Kijk eens op [url="http://www.freakingflashers.nl,"]www.freakingflashers.nl,[/url] hij is nog niet af maar dat komt nog wel..

Laturzz :o

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29
Zeg eens waarom zitten we hier te reageren op een post van een half jaar geleden?

Catch a smile out there!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen officiele cd van Halflife, maar online spelen is er dan niet bij.

Vraagje: zo'n cdrommetje uit de bibliotheek zit daar eigenlijk een key op? >:)

Verwijderd

ja, die key is er ook bij de bieb >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

• Glenfiddich
  • Laatst online: 10:29
Zeg obscurus wat mankeert iedereen DEZE TOPIC IS AL EEN HALF JAAR OUD, KIJK MAAR, 27 OKTOBER 2000 !!! waar slaat dit op

Catch a smile out there!

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op donderdag 22 februari 2001 10:59 schreef Haemorrhage het volgende:
Zeg obscurus wat mankeert iedereen DEZE TOPIC IS AL EEN HALF JAAR OUD, KIJK MAAR, 27 OKTOBER 2000 !!! waar slaat dit op
waar maaak jij je in godsnaam druk over man!, vraagje: "waarom worden alle topics bewaard"? antwoord: "OMDAT JE ER NOG GEWOON OP KUNT REAGEREN! iedereeen loopt toch te zeiken over, SEARCH EERST EFFE ivp Meteen een nieuw topic over iets te starten! nou dat heeft deze kerel gedaan!

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 11:50 schreef Mister_X het volgende:

[..]

waar maaak jij je in godsnaam druk over man!, vraagje: "waarom worden alle topics bewaard"? antwoord: "OMDAT JE ER NOG GEWOON OP KUNT REAGEREN! iedereeen loopt toch te zeiken over, SEARCH EERST EFFE ivp Meteen een nieuw topic over iets te starten! nou dat heeft deze kerel gedaan!
Amen >:)

Verwijderd

Op zaterdag 28 oktober 2000 12:12 schreef Warbringer het volgende:
One word..

DOH!

Uitleg:
Counterstrike maakt gebruik van de Half Life engine om je beeld te geven. Wat counterstrike gedaan heeft is models getekent, wapens gemaakt etc etc. om te gebruiken MET de halflife engine om zo counterstrike te maken. Counterstrike is dus gewoon een verzameling sking, textures, models,maps en code. Half Life is het meest essentiele van CS, zonder HL, geen CS, never nooit niet. en denk maar niet dan CS ooit in de winkel komt, want dan moet de engine overgekocht worden, en dat zie ik die CS boys niet gauw doen. eerder andersom, dat sierra het CS project overkoopt ofzo.
Duh! Gunman Chronicles maakt ook gebruik van de HL: engine en werkt toch ook zonder HL?

• Tekielja
  • Niet online
DUH|:(
gunman is toch een apart spel van andere makers, en CS is toch een MOD!!!
Pagina: 1