Toon posts:

Philips hdr 1000 harddisk recorder is dat wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er iemand die hem heeft of er wat meer van weet?

ik kan namelijk nergens vinden of hij wat er op de hd staat weer op het zelfde apparaat naar dvdr of dvdrw media kan branden :?

Verwijderd

Topicstarter
hoe verzin ik het... een vraag waar niemand antwoord op heeft :X

Verwijderd

schopje binnen 24 uur is lame. waarom zoek je niet ses ff met google dat zal vast wat opleveren

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:52:
schopje binnen 24 uur is lame. waarom zoek je niet ses ff met google dat zal vast wat opleveren
Ben ik nog lame ook...ik heb m'n dag niet vandaag :|

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:13
Hier staat een factsheet: http://www.p4c.philips.com/mprdata/020819/0208190008_pss.pdf

Het is dus alleen een DVD player en geen writer. Op DVD schrijven vanaf harddisk zal dus niet gaan. Er zit ook geen digitale video-out op die doos.

Overigens zijn er wel ideen voor een combo harddisk/dvd recorder, maar die zitten nog niet in het productiestadium.

Mijns inziens is de hdr 1000 absoluut geen product dat ik zou willen hebben. Nog liever een DVD+RW recorder.
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 21:52:
Ik heb de posts van jou van de laatste dagen bekeken en daar zaten meerdere one-liners van 'kicken is lame' en 'gebruik de search' tussen :/ Niet echt nuttig (ook al zou je gelijk hebben).

Verwijderd

Topicstarter
Rukapul schreef op 03 oktober 2002 @ 22:16:
Hier staat een factsheet: http://www.p4c.philips.com/mprdata/020819/0208190008_pss.pdf

Het is dus alleen een DVD player en geen writer. Op DVD schrijven vanaf harddisk zal dus niet gaan. Er zit ook geen digitale video-out op die doos.

Overigens zijn er wel ideen voor een combo harddisk/dvd recorder, maar die zitten nog niet in het productiestadium.

Mijns inziens is de hdr 1000 absoluut geen product dat ik zou willen hebben. Nog liever een DVD+RW recorder.

[...]

Ik heb de posts van jou van de laatste dagen bekeken en daar zaten meerdere one-liners van 'kicken is lame' en 'gebruik de search' tussen :/ Niet echt nuttig (ook al zou je gelijk hebben).
1000 x dank Rukapul !!!

dan word het een dvdrw recorder ...ik heb echt wel gezocht maar net niet op de goede plaatsen geloof ik.

Thanx again Je bent een toffe peer ;)
Pagina: 1