Yow, ik ben nu bezig een eigen forum te maken, en als je op de username klikt moeten alle topics komen waar diegene heeft gepost...leuk een aardig, maar ik krijg het script om alle dubbelen te filteren niet goed 
Wat ik nu doe is dit:
maar dit haalt alleen de dubbelen eruit als die onder elkaar staan (na elkaar komen dus in de database) en dat werkt niet goed
Wie helpt mij op de goede weg?
Edit: In elke reply waar de poster "poster" (uit querystring is) word een topic_id gehaald, waardoor je weet ik welk topic die post hoort...En dan wordt met dat topic_id de titel uit de tabel "topics" gehaald, alleen staat in de tabel "replys" dus meerdere keren hetzelfde topic_id bij dezelfde user...
Wat ik nu doe is dit:
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| poster=Request.Querystring("poster")
Set Rsreplyq = Server.CreateObject("Adodb.Recordset")
Sqlreplyq = "SELECT * FROM replys WHERE ( poster='" & poster & "') order by reply_id"
Rsreplyq.Open Sqlreplyq, DbConn
if Rsreplyq.EOF then
Response.Write "Invalid username!"
else
Response.Write "All topic where " & poster & " posted:<br>"
temp = "0"
Do until Rsreplyq.EOF
topic_id = Rsreplyq("topic_id").value
if topic_id = temp then
else
Set Rstopicq = Server.CreateObject("Adodb.Recordset")
Sqltopicq = "SELECT * FROM topic WHERE topic.[topic_id]=" & topic_id
Rstopicq.Open Sqltopicq, DbConn
Response.Write Rstopicq("title").value & "<br>"
Rstopicq.Close
Set Rstopicq = Nothing
end if
temp = topic_id
Rsreplyq.MoveNext
loop
end if |
maar dit haalt alleen de dubbelen eruit als die onder elkaar staan (na elkaar komen dus in de database) en dat werkt niet goed
Wie helpt mij op de goede weg?
Edit: In elke reply waar de poster "poster" (uit querystring is) word een topic_id gehaald, waardoor je weet ik welk topic die post hoort...En dan wordt met dat topic_id de titel uit de tabel "topics" gehaald, alleen staat in de tabel "replys" dus meerdere keren hetzelfde topic_id bij dezelfde user...