Toon posts:

MoBo Dood???

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een bioteq mobo m5ata en de bios zie ik gewoon dat werkt maar daarna krijg je een tabel met wat er in je computer zit en dan blijft die gewoon hangen (er knippert een wit streepje ) en dat ver nix geeft niet aan van invalue boot disk nix numlock werkt niet crl alt del ook niet.

Wat kan er kapot zijn ??

Bij 2 cpu's en geheugen zelfde probleem cmos gecleart !!!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52

Shunt

Boe

haal de rest van de hardware er eens uit dus sound kaart en zo en daar naar hdd en zo
gewoon effe alle hardware testen
probeer ook eens ander mem en vidkaart
en hdd

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Alles is er uit alleen toetsenbord en vga zit er in.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 18:49:
ik heb een bioteq mobo m5ata en de bios zie ik gewoon dat werkt maar daarna krijg je een tabel met wat er in je computer zit en dan blijft die gewoon hangen (er knippert een wit streepje ) en dat ver nix geeft niet aan van invalue boot disk nix numlock werkt niet crl alt del ook niet.

Wat kan er kapot zijn ??

Bij 2 cpu's en geheugen zelfde probleem cmos gecleart !!!
Wel eens van leestekens gehoord?

Zet je geheugen op de hoogste timings of als je niet weet hoe dat werkt zet het dan op "By SPD". Verder kijken op de proc op "auto" staat.

Mocht je dat allemaal niet snappen: BIOS>>>"Load Fail Save Settings" (oid)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik had het even snel getypt sorry maar dat is het ook niet ik heb ook al dimm en simm geprobeert maar hij blijft hagen. :(

Verwijderd

Ik doe het 1x voor.
Ja maar ik had het even snel getypt, sorry, maar dat is het ook niet. Ik heb ook al "dimm" en "simm" geprobeert, maar hij blijft hangen. :(
Nu jij.. >:)

OT:

Fail Save dus geprobeerd? "By SPD" ook?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Probeer Hangen en opstartproblemen in FAQ: Technische PMG FAQ Daarna een search. Als je er dan nog niet uitkomt open je maar weer een topic met daarin alles wat je geprobeerd hebt.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.