• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50
Ik ben van plan hem te kopen (icm met O2 Prepaid) maar ik heb een paar vraagies... kun je ringtones/logo's/backgrounds/screensavers downloaden ofzo? Ik heb er niet zo veel verstand van, het spijt me. En voor de mensen die hem hebben... bevalt hij? Zo niet, wat mankeert er aan? BVD...

• random
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2024

random

Lost his marbles

Ik heb hem, en hij bevalt me goed !

Het is (op dit moment) een budgettelefoon, maar ik had daarvoor een Philips savvy (prive) en een nokia 6110 (zaak), en deze bevalt me een heel stuk beter dan die 2..

Je kan via verschillende sites (googlen op ericsson ringtones) een hoop ringtones vinden die gewoon op de gebruikelijke ericsson manier ingebracht kunnen worden. logo's zijn te downloaden via wap, en zijn met grijstinten (geen kleur). backgrounds idem. screensavers weet ik niet (imo onzin, het is geen computer)

Voordelen:
Klein; compact; prijs; solide

nadelen:
niet meerdere nummers op 1 naam; geen polyfonische ringtones (mocht je het belangrijk vinden); in het donker slecht leesbare knopjes bij het sms'en (in het begin lastig, nu kan ik ze met de ogen dicht vinden); redelijk snel een lege batterij.

Als je hem elke avond / om de avond aan de lader doet, dan heb je geen problemen (heb zelf nog niet zonder prik gezeten). Verder ben ik er zoals ik al zei heel tevreden mee.., voor de prijs een prima telefoon met genoeg functies om mee te komen.

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ericsson R600, ervaringen?

Er bestaat dus al een R600 ervaringen topic, misschien is het handig als je voortaan eerst de search functie gebruikt.

Dit topic is gesloten.