Ik heb nu een thermaltake vulcano 6cu+ op me AMD XP 1900+. Nu wil ik een nieuwe kopen, maar ik kan niet kiezen tussen de volgende koelers:
- Zalman CNPS6000-Cu
- Zalman CNPS5100-Cu
- Coolermaster Head pipe HCC-001
Ik wil een stille PC. Maar ik wil niet hebben dat me CPU weer (is al gebeurt) door fikt.
Nu heb ik gegoogled en de search gebruikt, maar daar kwam niet echt een goed over zicht uit tussen deze drie.
Daarom mijn vraag:
Welke vinden jullie het beste? (of is er nog een andere goede/stille cooler die ik over het hoofd gezien heb.
Verder wil ik nog een betere airflow in me kast.
Intake:
Me kast heeft geen ruimte voor blow hole dus die moet aan de linker zijkant, rechts onder. 8x8 cm sunon.
Outtake:
aan de achter kant van me PC is alleen ruimte voor 6x6 cm koelers. dus twee 6x6 cam sunon koelers aan de achter kant is een optie.
Of een out take aan de linker zijkant van de kast.
Een outtake aan de boven kant past niet -> CD-rom/DVD/Brander spelers.
Wat is hier van handig voor de ideale airflow.
- Zalman CNPS6000-Cu
- Zalman CNPS5100-Cu
- Coolermaster Head pipe HCC-001
Ik wil een stille PC. Maar ik wil niet hebben dat me CPU weer (is al gebeurt) door fikt.
Nu heb ik gegoogled en de search gebruikt, maar daar kwam niet echt een goed over zicht uit tussen deze drie.
Daarom mijn vraag:
Welke vinden jullie het beste? (of is er nog een andere goede/stille cooler die ik over het hoofd gezien heb.
Verder wil ik nog een betere airflow in me kast.
Intake:
Me kast heeft geen ruimte voor blow hole dus die moet aan de linker zijkant, rechts onder. 8x8 cm sunon.
Outtake:
aan de achter kant van me PC is alleen ruimte voor 6x6 cm koelers. dus twee 6x6 cam sunon koelers aan de achter kant is een optie.
Of een out take aan de linker zijkant van de kast.
Een outtake aan de boven kant past niet -> CD-rom/DVD/Brander spelers.
Wat is hier van handig voor de ideale airflow.
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.