Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
blah ?[/quote]??? wat bedoel je ????
Verwijderd
Zal wel aan mij liggen. Maar ik begrijp dat als je voortaan iemand een berichtje stuurt, je het op een forum kan beantwoorden.
Volgens mij TSJAKLOTU (Chakotay ofzo), kan je ook gewoon reageren via mail als je het ergens niet mee eens bent, als je gewoon NEE zegt... even goede vrienden hoor...
Maar vertel maar wat er WEER eens niet goed is. Blijkbaar ben je het er niet helemaal mee eens, anders zette je het niet op het forum. Maar als je kan antwoorden dat ik op GOT moet kijken, kan je toch ook gewoon antwoord geven ?
Laat ook maar, beetje zielig vind ik het wel...
Ik had het in #dpc gevraagd, en daar vonden ze dak het hiero moest posten, dus heb ik dat maart gedaan.
Stichting eth0
Verwijderd
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Anyway, ik heb dus NIET de top 30 afgemailt.
Laat toch zitten, zeg gewoon NEE..!! maar ga niet zitten klikken op het GOT....
zielig.....
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Voor zoiets kun je gebanned worden... toch eens kijken wat distributed.net ervan vind. Hoop dat ik snel antwoord van ze krijg.[/quote]Wat distrubuted.net hiervan vind ?? Wat de fuck hebben die hier nou weer mee van doen. Jesus, wat gaat het weer zielig zeg, tering niet te geloven, volgens mij moet ik mijn team maar bij AT inschrijven, misschien dat die niet zo zeiken. Misschien dat die 1500 werkplekken die ik misschien kan krijgen (tsja ghost aanpassen is niet zo moeilijk) een aardig verschil kunnen maken op de team totalen.
Wat ik dus wil zeggen, ik snap niet waar nu zo moeilijk over gedaan wordt. Ik doe dit voor mijn lol hoor. En heb helemaal geen zin in dit stompzinnige gelul van mensen die zich als god op gaan stellen. Want ik begin aardig de behoefte te krijgen om flink te gaan liggen zieken als het zo doorgaat....
Een redelijk PISSED Wolvie
Het doorzoeken van email-adressen uit de statistiekenpagina's en het proberen deze personen te werven voor je eigen team zal *niet* resulteren in dat wat je zult verwachten. Probeer het maar niet eens.
Dit soort gedragingen heeft zijn (negatieve) weerslag op ons allemaal. [/quote]Bron : http://www.distributed.net/legal/policy.html
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dus nou moet je niet tegen mij aan gaan lopen zeiken, dat wil ik er alleen maar mee zeggen. Als iemand dat niet wilt, zegt hij maar nee ofzo. Als ik de hele top 30 loop te stalken, dan kan ik er nog inkomen, dat er iemand iets van zegt. Maar ik vind dit ZWAAAAAAAAAAR overdreven. Als ik op gezeik uit ben roep ik wel, maar ik heb hier helemaal geen zin in. (PUNT)
Wolvie
Verwijderd
Ik denk dat alles wel gezegd is en dat we weer alle neuzen in de goede richting moeten krijgen... we zijn 1 team en dat moet toch voorop staan... laat AT maar onderling vechten.....
Verwijderd
Je haalt de letters van mn keyboard.. euh woorden uit mn mond!
Ons gezamelijke doel is 1e te worden als 1 team!
MOOH DPC2daTOP!
Virussen? Scan ze hier!
dpc stats staat gelijk aan d.net stats. Alleen spreek je nu over een deel van de leden. Maar in beide gevalen is en blijft het d.net.
Ik zelf heb geen problemen met het werven van naaste vrienden en familie, maar zodra het vreemde/onbekenden zijn zeg ik nee
Grutte Pier fansels
Verwijderd
Als iemand mij een berichtje stuurt, kan het best zijn dat ik het niet interessant vind of whatever. Maar dan is het nog geen spam !
Ik stelde gewoon een vraag, waar het antwoord blijkbaar "NEE" op is. Daar is voor mij de kous mee af. Dat jij er nu hele drama's van maakt is volgens mij meer jou hersenspinsel.
Trouwens, al met al vind ik het ook nog een heel verschil of ik mensen uit een team probeer weg te halen of wat ik deed een vraag stellen om 2 teams samen te laten gaan. Ik heb helemaal niet de bedoeling om een ander team binnen DPC slechter te laten draaien om er zelf beter van de worden. Maar als 2 teams migreren, dat kan iets zijn waar beide teams profijt van hebben. De kans dat mensen zich bij je aansluiten is nu eenmaal groter als je beter (nog beter) draait.
Ondertussen vind ik dat ik sinds dat ik begonnen ben met draaien een aardig team op eigen gelegenheid heb opgebouwd, zeker gezien het feit dat wij helemaal neit zoveel leden hebben, is het best knap wat ons team doet. Dus denk ik dat het weinig nut heeft het elkaar op deze manier het leven zuur te maken....
En als iemand van BUITEN DPC overstapt om DPC te joinen ? Mag dat wel ? Dat denk ik dan ook niet, dat betekent dat je ook heel DPC al moet laten bannen, vanwege het werven van leden van andere teams die ook RC5 draaien......
Stichting eth0
Chakotay (in this case) heeft er niet om gevraagd, DUS is het spam. Spam is namelijk NIET ALLEEN per mail, maar ook ICQ/IRC etc.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als iemand mij een berichtje stuurt, kan het best zijn dat ik het niet interessant vind of whatever. Maar dan is het nog geen spam ![/quote]Niet per defintie, nee. Maar WEL als er een oproep in staat, waar de afzender belang bij heeft. Dat kan dus een URL zijn (hits op zijn site), maar ook een oproep om een ander (lees : de spammer) zijn team te joinen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> En als iemand van BUITEN DPC overstapt om DPC te joinen ? Mag dat wel ? Dat denk ik dan
ook niet, dat betekent dat je ook heel DPC al moet laten bannen, vanwege het werven van
leden van andere teams die ook RC5 draaien......[/quote]Hoho ! Die zijn óf overgestapt naar aanleiding van een van onze websites óf doordat ze een DPC-er persoonlijk kennen óf ze zaten nog niet in een ander team.
Virussen? Scan ze hier!
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Laat ik even HEEL duidelijk maken, dat ik ABSOLUUT NIET mensen uit de top30 heb zitten messagen of mailen. Het was eigenlijk al meer toeval dat ik hem een berichtje stuurde, hij poste iets op shopsurvey en ik herinnerde mij dat hij vroeger altijd in de top 30 stond (althans dat dacht ik) en bedacht dat hij het misschien wel leuk zou vinden om samen te draaien, that's all. Dus ik snap verder het hele probleem niet. En spam vind ik al helemaal bull
Verwijderd
Dan is wat jij doet (deze tread) inbreuk op mijn privicy en moet ik Chakoty aanklagen wegens smaad en zonder overleg publiceren van een persoonlijk bericht. Misschien kan ik nog in verband met copyrights poen van hem krijgen ook
Dus ik vind dat jij het wat TE ver door drijft (oke, oke, ik kan er ook wat van)
Anyway guyz, maak je niet dik, ik WIL niet eens weg bij DPC, want ik draai al veel te lang mee. Ik zou mezelf al eerder onder de DPC-fossielen rekenen
Alleen de voorstelling zoals Wildhagen die schept, dus spam en dreigen met bans van Dnet enzo, das onzin. Dat valt bij mij onder de categorie "maten naaierij"
Wildhagen ??? Hallo ?? Zelfde team ?? jij DPC, ik DPC ??
Oke, ik ga zo maar weekend vieren
Quakers United | Cewle Coown Cadavers ?
je mag je antwoord mailen hoor
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Hey Wolvie ? hebbie misschien zin om ons team te joinen ?
Quakers United | Cewle Coown Cadavers ?
je mag je antwoord mailen hoor >:)[/quote]hahahaha, kijk maar uit dat wildhagen het niet leest
RELLU !!!!
maaru, onze proxy is mooier als die van jullie
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Slotje?
Stichting eth0
Verwijderd
Regels zijn regels!
(maar als iedereen altijd de regels had gevolgd, liep de politie in nederland met een hakenkruis op de arm)
snappie?
NB:
Denk na voor je een reply post!