Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TV-OUT

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HOI,

Kheb vorige week een mooi Radeon Prophet 7500 gekocht met de bedoeling lekker divxjes te kunnen kijken in mijn bedje met de TV-out functie.

Nu heb ik een kleine tv zonder svideo optie. hiervoor heb ik een scart-converter gekocht.

Ik heb nu met een svideo-kabeltje mijn tv-out en mijn tv(via scart-convertor) gekoppeld.

Mijn probleem is dat wanneer ik via conf.scherm -> beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> displays bij de optie TV staat aangegeven: NOT CONNECTED.

Ksnap er nix van.

Wie helpt mij?

Mzzl

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-11 15:58

Dr C

met C en CK

heb je zo'n scart converter met een in/uit switch -> Check ff of ie op IN staat. Anders is het probleem dat ie niet kan zien dat je TV aangesloten is en moet je hem eerst ff via de Tulp aansluiten. Daarna verwissel je het naar s-video.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m inderdaad op IN gezet...

Hoezo via de tulp aansluiten?
Kheb alleen een kabeltje met svideo

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:42
V&B?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

ten eerste welkom op het forum, als het goed is heb je de samenvatting van de FAQ voor je gekregen en heb je daar akkoord op gegeven, daarin staat ongeveer hetzelfde als dit linkje:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Dit topic voldoet niet echt aan de eisen, ten eerste is het in het verkeerde forum geplaatst (moet in videoplanken en beeldkanonnen) ten tweede staat daar al een mogelijke oplossing in de FAQ en ten derde is "TV OUT" niet echt een verhelderende topictitel.. doe dan "[radeon] tv-out kan niet ingeschakeld worden."..

Dus lees even die oplossing in de FAQ en kom je er niet uit, post dan een topic met een wat duidelijkere titel in het goede forum, waarin je ook eventjes aangeeft dat je de sugesties in de FAQ al geprobeerd hebt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.